تصویر جدید وان‌پلاس 11 در 2 مدل رنگی مختلف منتشر شد

اخیرا رندر جدیدی از گوشی پرچم‌دار آینده وان‌پلاس موسوم به وان‌پلاس 11 در فضای وب منتشر شده است. این دستگاه در 2 مدل رنگی سبز (Forest Emerald) و مشکی (Volcano Black) به معرض نمایش گذاشته شده است. این تصویر بلوک دوربین بازطراحی شده با برند Hasselblad به‌همراه یک برآمدگی گرد بزرگ را به خوبی نمایش داده است. بلوک دایروی‌شکل از 4 عدد حفره کروی میزبانی می‌کند که 3 عدد از آنها متعلق به لنزهای دوربین و یک عدد مربوط به فلاش است.

بر اساس اطلاعات اولیه قرار بود این گوشی با نام وان‌پلاس 11 پرو روانه بازار شود. اما در ادامه ادعا شد که این محصول تحت عنوان وان‌پلاس 11 معرفی می‌شود. با این‌حال تا زمان رونمایی رسمی از گوشی، تولیدکننده چینی می‌تواند تصمیم خود را تغییر دهد. بر اساس پیش‌بینی‌ها وان‌پلاس 11 در 3 ماهه نخست سال 2023 معرفی خواهد شد. بر اساس فهرست اولیه منتشر شده از مشخصات وان‌پلاس 11 این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن +QHD، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، حداکثر 16 گیگابایت رم، دوربین سه‌گانه با برند Hasselblad و سنسورهای 50، 48 و 32 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی است. گزارشات پیش‌تر منتشر شده نیز نشان دادند که وان‌پلاس 11 احتمالا مجهز به یک کیس سرامیکی خواهد بود.

رندر جدید وان‌پلاس 11 توسط یک دست‌اندرکار مشهور حوزه صنعت با نام استیو همرستوفر که با نام مستعار OnLeaks نیز شناخته می‌شود؛ منتشر شده است. وی پیش از این رندرهای متعددی از گوشی‌های گوناگون را قبل از معرفی آنها در فضای وب منتشر کرده و در ادامه صحت تمامی آنها مورد تائید قرار گرفت. این گوشی‌ها شامل سامسونگ گلکسی S21، سونی اکسپریا XZ4، گوگل پیکسل 4XL و چند مدل دیگر بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH