گوگل گوشی تاشو پیکسل فولد را ساخته است! این گوشی در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

شایعات پیرامون عرضه احتمالی گوشی تاشو شرکت گوگل موسوم به پیکسل فولد بار دیگر در محافل مختلف مطرح شده است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها دستگاه با شناسه Google Felix احتمالا همان پیکسل فولد بوده و این گوشی هم‌اکنون در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. انتشار فهرست بنچمارک نشان می‌دهد که این دستگاه در حال گذراندن مراحل تست بوده و سال آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

دستگاه Google Felix احتمالا با پیکسل 7 پرو اشتباه گرفته می‌شود؛ چرا که مجهز به تراشه بومی تنسور G2 و 12 گیگابایت رم است. امتیازات کسب شده توسط این مدل با امتیازات ثبت شده توسط پیکسل 7 پرو در تست بنچمارک گیک‌بنچ یکسان است. بعلاوه از جنبه ظاهری نیز گوگل پیکسل فولد تا حدی به پیکسل 7 پرو شباهت دارد. این گوشی مجهز به پنل‌های شیشه‌ای دوگانه همراه با یک قاب استیل در بین آنها و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه است. سیستم دوربین احتمالا از پیکره‌بندی مشابه با بزرگنمایی 0.5، 1 و 5 برابری بهره خواهد برد.

شایعات نشان می‌دهند که گوگل پیکسل فولد مجهز به نمایشگر داخلی 8 اینچی و نمایشگر خارجی 6.19 اینچی با نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتزی خواهد بود. همچنین هر یک از نمایشگرها دارای یک حفره جهت استقرار دوربین سلفی 9.5 مگاپیکسلی خواهند بود. بر اساس برآوردها این محصول با قیمت‌گذاری حدودا 1800 دلاری روانه بازار خواهد شد. همچنین برخی شایعات از معرفی گوگل پیکسل فولد ضمن برگزاری رویداد آینده Google I/O در ماه مه 2023 حکایت دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH