آپدیت جدید گوگل سرچ

با آپدیت جدید گوگل سرچ، نیازی به رفتن به صفحات بعدی نتایج ندارید

در آخرین آپدیت جدید گوگل، نتایج این موتور جست و جو بیشتر شبیه شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توئیتر می‌شود. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

گوگل «پیمایش مداوم» را برای نسخه دسکتاپ نتایج جستجوی خود برای برخی از کاربران معرفی کرده است.

این بدان معناست که وقتی کاربران به انتهای صفحه نتایج جستجو می‌رسند، اکنون می‌توانند معادل حداکثر تا شش صفحه از نتایج را بدون نیاز به زدن دکمه «بیشتر» ببینند.

این اقدام به دنبال معرفی این ویژگی توسط گوگل برای نسخه‌های موبایل موتور جستجوی خود در اکتبر 2022 صورت گرفت، اگرچه نتایج جستجو برای این نسخه‌ها در چهار صفحه محدود شد.

این تغییر، نتایج جستجوی Google را با آنچه که از بسیاری از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و فیس‌بوک ارائه می‌کنند، مطابقت بیشتری می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد به طور مداوم برای مدت طولانی قبل از اینکه از بخواهند صفحه جدیدی را بارگذاری کنند، به پایین پیمایش کنند.

گوگل با افزودن توضیحاتی در مورد این به‌روزرسانی، در وبلاگ قبلی گفته است که “اکثر افرادی که اطلاعات اضافی می‌خواهند تا چهار صفحه از نتایج جستجو را مرور می‌کنند”.

گوگل اشاره‌ای به زمان عرضه این ویژگی در سطح بین المللی نکرده است.

بعید است این آخرین باری باشد که در آینده نزدیک شاهد به‌روزرسانی‌های قابل توجه موتور جستجوی گوگل هستیم.

این غول جستجو اخیراً برنامه‌های بلندپروازانه‌ای را برای بازنگری قالب بندی موتور جستجوی خود تنظیم کرده است. راجان پاتل، معاون مهندسی گوگل، در گفتگو با مطبوعات از جمله TechRadar Pro در رویداد Google Search On برنامه‌هایی را بیان کرد که می‌توانند نتایج ویدئویی و تصویری را با دقت بیشتری در نتایج جستجو مشاهده کنند.

مدیر اجرایی گفت که این طرح‌ها به “سازماندهی نتایج به منظور منعکس کردن بهتر روشی که مردم به بررسی موضوعات می‌پردازند” کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH