آپدیت اندروید 13 برای سامسونگ گلکسی A22 و گلکسی A23 منتشر شد

عملکرد سامسونگ در زمینه انتشار آپدیت One UI 5.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 برای دستگاه‌های گلکسی خود در جهان بی‌سابقه بوده است. در این راستا گلکسی A22، گلکسی A23 و گلکسی A23 5G آخرین گوشی‌هایی هستند که آپدیت جدید را دریافت می‌کنند.

گلکسی A22 همراه با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 در سال 2021 عرضه شد و در ادامه آپدیت One UI 4.0 بر پایه اندروید 12 را دریافت کرد. جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده برای این گوشی دارای فیرم‌ور با شماره ورژن A225FXXU3CVK3 و پچ امنیتی ماه اکتبر اندروید است. این به‌روزرسانی در قاره اروپا و مشخصا کشورهای آلبانی، اتریش، بلغارستان، کرواسی، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایتالیا، مقدونیه، لهستان، پرتغال، رومانی، صربستان، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئیس، منطقه بالتیک، جمهوری چک و منطقه نوردیک منتشر شده است.

آپدیت منتشر شده برای گوشی‌های گلکسی A23 و گلکسی A23 5G به‌ترتیب دارای فیرم‌ور با شماره ورژن‌های A235FXXU1BVK8 و A236BXXU2BVK7 است. این به‌روزرسانی در کشورهای روسیه، آلمان و احتمالا سایر مناطق اروپا منتشر شده است. این‌بار نیز مطابق روال همیشگی، انتشار به‌روزرسانی فیرم‌ور یک فرآیند تدریجی و گام به گام قلمداد شده و دریافت آپدیت توسط کلیه دستگاه‌ها امری زمان‌بر خواهد بود.

کاربران دستگاه‌های فوق در صورت عدم مشاهده اعلان آپدیت روی گوشی خود می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و موضوع را به‌صورت دستی بررسی نمایند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل فیرم‌ور جدید را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌صورت دستی روی گوشی خود فلش کنند.

1 در مورد “آپدیت اندروید 13 برای سامسونگ گلکسی A22 و گلکسی A23 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH