بزرگ‌ترین رویداد سالیانه شیائومی در روز 20 آذر ماه برگزار می‌شود

بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی انتظار می‌رفت که گوشی‌های سری شیائومی 13 در روز 1 دسامبر (10 آذر ماه) به‌طور رسمی معرفی شوند؛ اما این رویداد بنا بر دلایلی به تعویق افتاد. اکنون وبسایت فروشگاه رسمی شیائومی اطلاعاتی را منتشر کرده که بر اساس آن، کنفرانس مذکور در روز یکشنبه آینده (11 دسامبر/ 20 آذر ماه) برگزار خواهد شد.

در این کنفرانس خبری علاوه بر معرفی گوشی‌های هوشمند شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو از ساعت هوشمند جدید شیائومی واچ S2، روتر پرچم‌دار جدید شیائومی و هدفون‌های شیائومی بادز 4 نیز رونمایی خواهد شد. روز گذشته مشخص شد که شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی از مشکلات غیرمنتظره ایجاد شده در زمینه ساخت فیلم‌ها و کیس‌های محافظ برای شیائومی 13 گلایه دارند. این کیس‌ها به‌دلیل باریک بودن بیش از اندازه فریم نمایشگر از لبه فیلم محافظ خارج می‌شوند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی 13 مجهز به یک نمایشگر تخت 6.36 اینچی با پنل E6 ساخت شرکت سامسونگ خواهد بود؛ در حالی‌که شیائومی 13 پرو از یک نمایشگر خمیده Samsung E6 با اندازه 6.73 اینچ بهره خواهد برد. این گوشی‌ها مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، دوربین‌هایی با برند لایکا، اسپیکرهای تنظیم شده توسط شرکت هارمن کاردن و گواهی حفاظتی IP68 هستند. یکی از نمایندگان شیائومی اخیرا ضمن گفتگو با کاربران شبکه اجتماعی Weibo سرنوشت فردی که گوشی شیائومی 13 پرو را به سرقت برده بود؛ تشریح کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH