جزئیات جدید از سری هواوی P60 و میت 60 در فضای وب منتشر شد

سری میت 50 هواوی چند ماه قبل معرفی شد و بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل‌های جانشین این خانواده تا سپتامبر سال 2023 به بازار عرضه نخواهند شد. با این‌حال جزئیات مربوط به سری پرچم‌دار آینده هواوی هم‌اکنون در فضای وب منتشر شده است. یک افشاگر ادعا می‌کند که سری میت 60 هواوی مجهز به یک پردازنده کوالکام بوده و این تراشه صرفا از اتصال 4G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین در خصوص سری هواوی P60 نیز اطلاعات جالبی منتشر شده است.

افشاگر با شناسه RODENT950@ ادعا می‌کند که گوشی‌های سری هواوی P60 و میت 60 مجهز به تراشه‌‌های ساخت کمپانی کوالکام خواهند بود. بر اساس گزارشات، سری هواوی P60 در اوایل سال 2023 معرفی شده و مجهز به ورژن 4G تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود.

همچنین شخص افشاگر خاطرنشان می‌کند که تولید انبوه دستگاه‌های سری هواوی P60 به‌زودی آغاز خواهد شد. بعلاوه بر اساس شنیده‌ها سری میت 60 مجهز به تراشه با شماره مدل SM8525 خواهد بود. این شناسه احتمالا متعلق به ورژن 4G تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 است. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ سری میت 60 به این زودی‌ها روانه بازار نخواهد شد.

یک گزارش جدید به افشای مشخصات و مولفه‌های طراحی مدل معمولی هواوی P60 پرداخته است. بر این اساس انتظار می‌رود که مدل مذکور مجهز به لنزی با گشودگی دیافراگم متغیر باشد؛ مشخصه‌ای که نخستین بار در مدل میت 50 به‌کار گرفته شد. این دوربین احتمالا از یک سنسور تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی ارتقایافته بهره خواهد برد.

پنل جلویی دستگاه احتمالا از سیستم دوربین سلفی دوگانه میزبانی خواهد کرد. این دوربین‌ها احتمالا درون یک حفره کروی‌شکل مستقر خواهند شد. پنل پشتی گوشی نیز احتمالا کماکان از ماژول‌های دایروی‌شکل دوقلو میزبانی خواهد کرد. همچنین ماژول دایروی فوقانی مجهز به 2 سنسور بزرگ و ماژول تحتانی دارای یک فلاش LED و یک دوربین دیگر خواهد بود.

سری هواوی P60 احتمالا شامل مدل‌های بیش‌تری خواهد بود؛ اما در این رابطه هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست. هواوی هنوز در خصوص سری آینده پرچم‌داران خود هیچ‌گونه جزئیاتی را به‌طور رسمی تائید نکرده است. با این‌حال انتظار می‌رود که طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون این گجت‌ها باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH