سامسونگ کار بر روی نسل جدید صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر را شروع کرد!

طبق آخرین اخبار کمپانی سامسونگ کار بر روی نسل جدید صفحه نمایش های منعطف تلفن‌های همراه را آغاز کرده است. بر این اساس صفحات نمایش در آینده در دور تا دور گوشی کشیده شده و شاید تلفن‌های همراه دیگر نیازی به قاب نداشته باشند. این ادعا را وب سایت خبری ZDNet Korea منتشر کرده و برای این خبر منابع موثقی را ارائه داده است.

در طرح‌های اولیه و ابتدایی که از این آزمایش به بیرون درز کرده است، دکمه‌های فیزیکی گوشی همانند دکمه پاور در کنار محصول و روی صفحه‌نمایش منعطف آن قسمت کار شده است. اگر این طرح واقعیت داشته باشد فوق‌العاده است.

wkOsGqDvryJtLeWJpyUG

اما طبق معمول باید بدانیم که این گزارش اضافه می‌کند تولید این تلفن همراه به‌طور انبوه و برای تمام نقاط دنیا هنوز در حد یک ایده است و برخی شایعات اضافه می‌کنند که این محصول خارق‌العاده تنها برای کشورهای توسعه یافته ارائه خواهد شد.

البته حتی با در نظر گرفتن این موضوع نیز، باید خاطرنشان کنیم که سامسونگ سابق بر این نیز تلاش‌هایی برای تولید صفحه نمایش‌های منعطف با نام تجاری YOUM کرده بود اما هیچ‌گاه به‌طور جدی آن‌ها را ادامه نداد. به هر حال هرگاه این چنین طرح‌هایی مطرح می‌شود، می‌توان به آینده بیشتر امیدوار بود، شاید در نگاه اول این‌چنین تولیداتی غیرممکن یا عجیب به نظر برسند، اما شکی وجود ندارد که به‌زودی این چنین محصولی روانه بازار خواهد شد.

 

5 در مورد “سامسونگ کار بر روی نسل جدید صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر را شروع کرد!”

  1. سامسونگ همیشه نوآور بود … سامسونگ با معرفی اولین نوت … به همه نشون داد که کاربر نیاز به صفحه بزرگ تلفن هوشمند دارد … و با افزودن قابلیت های فوق العاده در تلفن هایش … نیازهای کاربرانش را درک کرد … من با داشتن نوت3 ، کاملا از سامسونگ راضی ام .. و بابت تلفن های عالی این کمپانی متشکرم. من مطمعنم که سامسونگ بهترین محصول را در ایده اش داره … همانطور که اس5 که بهترین تلفن بازار هست را تولید کرد

    1. خیلی تعصبی حرف زدی خیییییییییییلیییییییی همسن سامسونگ شما بود اپ استورشو بست رو ایرانی ها باتری گوشی های سامسونگ در حملات طلبان استفاده میشد بله اینجوریاست!!!!!
      دیس لایک سامسونگ گلگسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH