سوپرمن نوکیا و مایکروسافت وارد می شود! لومیا 730

یک گوشی جدید که مایکروسافت آن را سلفی‌ترین نمونه بازار می‌داند، با نام سوپرمن به‌زودی وارد بازار خواهد شد.

این مدل ویندوز فونی به یک دوربین 5 مگا پیکسلی در جلو مجهز شده است که به قول مایکروسافت این گوشی را به یکی از بهترین دستگاه‌ها برای ثبت عکس‌های سلفی تبدیل کرده است. سوپر من با یک صفحه نمایش 4.7 اینچی و رزولوشن 720p بهمراه یک باتری با قدرت 2000 میلی آمپر وارد بازار خواهد شد. پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز به همراه 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات سوپر من است. همچنان دوربین پشتی لومیا 730 به احتمال زیاد 6.5 مگاپیکسل خواهد بود که در نوع خود عجیب است!

عکس‌های منتشرشده نشان می‌دهد که سیستم عامل این گوشی با جدیدترین به روز رسانی موجود یعنی GDR1 و احتمالا GDR2 ارائه خواهد شد.

سوپر من قصه‌های نوکیا احتمالا با نام مستعار لومیا 730 معرفی شود. نوکیا با قرار دادن یک دوربین 5 مگا پیکسلی در جلو، احتمالا به مقابله با جدیدترین گوشی کمپانی HTC یعنی نسخه ویندوز فونی M8 رفته است. نسخه جدید M8 از آخرین نسخه ویندوز فون بهره برده و ویژگی‌هایی چون لنز واید و یک دوربین 5 مگا پیکسلی از دیگر مشخصات آن است.

lumia-730

به طور قطعی این مدل قرار است تا قبل از ماه نوامبر سورپرایزهای زیادی را برای طرفدارانش داشته باشد. البته با توجه به عکس منتشرشده می‌توان منتظر عرضه قریب الوقوع لومیا 730 نیز بود زیرا پشت قاب این مدل عبارت «نمونه اولیه نوکیا» نقش بسته است و به همین دلیل عرضه آن خیلی طول نخواهد کشید.

البته با وجود اینکه دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های سلفی از سوی سایر کمپانی ها برای مدل های زیادی عرضه شده است، باید دید مایکروسافت بر چه اساسی قرار است این مدل را بهترین نمونه سلفی بازار بداند؟

 

5 در مورد “سوپرمن نوکیا و مایکروسافت وارد می شود! لومیا 730”

  1. این کلمه کپی برداری هم برا خودش اسپمی شده.
    همینطور که جناب آقای بهمنی فرمودن مطالب سایتهای ایرانی از سایتهای مختلف جمع آوری می شه و قطعاْ مطالب ترجمه شده شباهت زیادی بهم داره.
    گرجه بعضا- مطالب چند منبع مختلف- جمع بندی می شه و این به کیفیت پستها کمک و اونها رو متفاوت تر می کنه!!
    ولی در مورد خبرهای کوتاهی مثل این واقعا نمیشه کاری کرد.
    درضمن چن پیشنهاد:
    1-ذکر منابع در انتهای مطلب به صورت لینک(هیچی از ارزشهای شما کم نمیکنه!!)
    2- اصلاح و تغییر براساس مطالب براساس بازار ایران مثلاْ گوشی oneplus one رو شما با قیمت خیلی پایینی از بازار تهیه کنید. یا Xiaomi Mi 3 گوشی قدرتمند ارزان قیمت

    1. محمد سعید بهمنی

      دوست عزیز، منابع خبری این حوزه مشخص هستش. اگر ده سایت بزرگ هم یه خبر رو کار کنن، نمیگن کپی. هرچند که نحوه نگارش خودش مشخص میکنه.
      با این تفکر شما، فکر کنم Phonearena هم از روی Gsmarena و بالعکس کپی می کنن اخبار رو نه ؟
      کمی سایت های خبری خارجی زبان رو هم بچرخید بد نیست برادر.

      1. خخخخخ بعضیا از بس کپی کردن فک میکنن همه مثل خودشونن هستن در صورتی اینطور نیست اخبار جالبی میزارید خبر ها یکی هستن ولی نحوه نگراش فرق میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH