60 ساعت توانایی پخش موسیقی با چیپست Snapdragon 801

پیش از اینکه ما بدانیم، شرکت کوالکام از همان ابتدا محصولات کمپانی OnePlus را پشتیبانی می‌کرد؛ اما در این هفته یک ویدئوی شگفت‌انگیز از سوی این شرکت پخش شده است که نشان می‌دهد یکی از گوشی‌های تولیدی Oneplus که از چیپست کوالکام بهره می‌برد توانایی پخش 60 ساعت موسیقی بدون توقف را دارد.

اما این مدت زمان پخش طولانی یعنی تقریبا دو روز و نیم، به دلیل وجود یک باتری قدرتمند 3100 میلی‌آمپری در این گوشی نیست، بلکه دلیل اصلی آن وجود آخرین چیپست شرکت کوالکام یعنی Snapdragon 801 است.

oneplus-one

در آخرین نسخه اسنپدراگون، قسمتی در این چیپ تعبیه شده است که مصرف پردازنده را در هنگام جهت پخش موسیقی پایین آورده و باعث می‌شود تا به طور بیهوده ‌کار نکند، همین عمل به طور قابل توجهی مصرف باتری را پایین می‌آورد. البته به نظر می‌رسد در هنگام پخش موسیقی در این مدل، اتصال به اینترنت از طریق Data و یا Wi-Fi غیرفعال بوده است. هرچند بازهم با این شرایط این زمان پخش موسیقی واقعا عجیب است. دو روز و نیم گوش دادن به موسیقی آن هم توسط یک اسمارت فون واقعا غیر قابل باور است.

اگرچه پیدا کردن یکی از گوشی‌های OnePlus در بازار بسیار سخت است، اما باید بدانید این مدل یکی از زیباترین نمونه‌های بازار بوده و قیمت پایین آن (در حدود 300 دلار) هر کاربری را برای خرید خود راضی می‌کند. نام این گوشی Oneplus One است.

2 در مورد “60 ساعت توانایی پخش موسیقی با چیپست Snapdragon 801”

  1. خیلی توپه یه مدت دارم روش تحقیق میکنم به نظرتون یکیشا بخریم با اوپراتور ها مشکل پیدا نمیکنه؟ ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH