لاکچری‌ترین مرسدس میباخ کلاس S رونمایی شد + گالری تصویر

مرسدس میباخ Haute Voiture نسخه جدید مرسدس میباخ کلاس اس است که به تازگی رونمایی شده است. این خودرو سدان لوکس و اسپرت این شرکت آلمانی‌ است که در مدل هیبریدی تولید شده است. شرکت خودروسازی مرسدس اعلام کرده است که تنها قرار است 150 دستگاه از این خودرو ساخته شود و فروش آن از اوایل سال جدید میلادی یعنی 2023 استارت خواهد خورد.

مرسدس میباخ Haute Voiture به دو رنگ مجهز شده است که شامل آبی متالیک روی قسمت بالایی بدنه و چرخ‌ها و رنگ رزگلد در قسمت پایینی بدنه است.

همانطور که در عکس‌های خودرو نیز مشخص است، سایه رنگ آبی روی پانل درها، داشبورد و فرمان مشاهده می‌شود. رنگ رزگلد نیز در سراسر کابین به چشم می‌خورد. روکش صندلی‌ها نیز از جنس چرم و در رنگ سفید طراحی شده است. جنس کفپوش‌های خودرو نیز از جنس کتان و موهر خزدار است.

حالا به بخش جذاب سیستم اطلاعات سرگرمی تعبیه شده در کابین می‌رسیم؛ با طراحی شکوفه‌های ماگنولیا در صفحه، مرسدس سعی کرده ظاهر لطیف‌تری را به آن ببخشد. همچنین راننده می‌تواند بسته به سلیقه خود یکی از آواتارهای موجود در آن را انتخاب کند.

موتوری که در این خودرو استفاده شده است، از نوع 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو بوده که قادر است به همراه یک موتور الکتریکی در محور عقب، قدرتی معادل 791 اسب‌بخار تولید کند. میزان گشتاور تولیدی نیز به 1430 نیوتن‌متر می‌رسد. گیربکس 9 سرعته اتوماتیک می‌تواند این قدرت را به هر چهار چرخ مرسدس میباخ کلاس اس منتقل کند.

از ویژگی‌های دیگر این خودرو می‌توان به دفیوزر، ورودی‌های بزرگ هوا در سپر و 4 خروجی ذوزنقه‌ای اسپرت اشاره کرد. با تمام این تفاسیر، می‌توان گفت که ظاهر پشتی مرسدس میباخ Haute Voiture اکنون کمی خشن‌تر شده و در نمای جلویی نیز حالت اسپرت‌‌تری دارد.

قرار است خودروی مرسدس میباخ Haute Voiture با قیمت 229000 دلاری در ایالات متحده به فروش برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH