6 قاب خاص برای آیفون باقابلیت‌هایی ویژه!

تاکنون مقالات زیادی در خصوص قاب‌های خاص آیفون برای شما تدارک دیده‌ایم. از قاب‌های تهوه آور گرفته تا اشتها آور و زیبا! حتما با توجه به هزینه‌ای که برای خرید آیفون کرده‌اید، دوست دارید تا به بهترین نحو از آن مراقبت کنید؛ اما حال فکر کنید کاور یا قابی که برای این گوشی گران قیمت خریده‌اید قابلیت‌های دیگری نیز داشته باشد! آن موقع دیگر عالی ست نه؟

مهندسین خلاق این حوزه دست به ابتکار جالبی زده و نمونه‌هایی کاربردی از این قاب‌های جالب را طراحی کرده و به نمایش گذاشته‌اند. با هم چند مدل از این کیس های را مرور می‌کنیم:

با ما باشید

1- شاید تاکنون زیاد پیش‌آمده باشد که کارت اعتباری یا عابر بانکتان را در خانه جا گذاشته باشید! اگر آیفون دارید با استفاده از این قاب دیگر نگران نباشید! به‌راحتی کارت اعتباری خود را در آن گذاشته و تردد کنید. این قاب واقعا منحصر به فرد است.

Leverage-modular-case-by-Graft-Concepts-for-iPhone

2- یک جیب کوچک همراه شما! این قاب جالب فضایی به اندازه یک جیب کوچک در اختیار شما قرار می‌دهد، در این مکان یک فضای کوچک هم برای نگه‌داری قرص‌های شما در نظر گرفته شده است. اگر فکر می‌کنیم وزن این قاب زیاد است در اشتباهید، جنس این کاور از پلی کربنات سبک بوده و با بهترین کیفیت موجود ساخته شده است. جالب است بدانید این قاب به نوعی طراحی شده است که اگر گوشی خود را تکان هم دهید هیچ صدایی از محتویات آن خارج نخواهد شد.

Pocketbuddy-iPhone-55S-case---2

3- چاقوی سوییسی را که حتما دیده‌اید! حالا با خرید این قاب زیبا، یک ورژن جدید آن را در اختیار دارید. در این کاور از 22 ابزار از جنس استیل استفاده شده است که هر کدام با یک دکمه آلومینیومی بزرگ کنترل می‌شوند. دیگر می‌توانید با آیفون خود هر کاری انجام دهید. این قاب از پلی کربنات، آلومینیوم و سیلیکون ساخته شده است و در 4 رنگ به فروش می‌رسد.

Tasklab-TaskOne-iPhone-55S-case

4- نظرتان در خصوص یک ویدئو پروژکتور همراه چیست؟

این قاب می‌تواند با داشتن یک باتری 1850 میلی‌آمپری آیفون شما را تا 80 درصد شارژ کند. قابلیت دیگر این کیس کاربردی این است که می‌تواند محتویات گوشی شما را بر روی دیوار تا دو ساعت پخش کند و شما را از یک ویدئو پرژکتور گران قیمت بی نیاز سازد.

Sanwa-PRJ016-iPhone-4-35-Lumens-Micro-Projector-case-4

5- رویای افراد سیگاری! چه می‌شود اگر با گوشی خود سیگارتان را روشن کنید؟ عجیب است نه؟

در این قاب از تکنولوژی استفاده شده است که با آن می‌توانید سیگار خود را روشن کنید و هنگام تمام شدن انرژی آن، با استفاده از USB شارژش کنید!

این قاب از یک فناوری امن بهره می‌برد که هیچ نگرانی برای شما و آیفون گران قیمتتان به وجود نمی‌آورد. دیگر نه نیاز به فندک دارید و نه به گاز برای شارژ آن. حتی هیچ ضرری به طبیعت نیز نمی‌زنید. این قاب یک Zioppo جدید و مدرن است!

SuperNova-Lighter-iPhone-5-Case---5

6- آیا موهای بلندی دارید؟ یا صبح‌ها خواب می‌مانید و وقت نمی‌کنید کمی به موهایتان برسید؟

با این قاب دیگر نگران هیچ چیز نباشید! چون در هر صورت گوشی خود را به همراه دارید. این کاور جالب در ایتالیا طراحی شده و در آمریکا تولید می‌شود. با قیمتی در حدود 15 دلار می‌توانید یکی از این قاب‌های خوش رنگ را داشته باشید!

Yobrush-iPhone-5-hairbrush-case

2 در مورد “6 قاب خاص برای آیفون باقابلیت‌هایی ویژه!”

  1. قدیما می گفتن کارت های اعتباری رو از گوشی دور نگه دارین میسوزه حالا میزارنش تو دل گوشی!!!!!!!!!!!!!!!

  2. باسلام این قاب موبایله یاجعبه ابزار
    برو بابا یکم خلاقیت ازاچ تی سی یادبگیربااون کاورجادوییش که کاربردفراوانی داره باتشکر

    4
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH