فیلم برداری 4k در اسمارت فون‌ها باعث می‌شود حرارت لازم برای آب شدن یخ ایجاد شود!

اخیرا در مقاله‌ای که توسط آی‌تی‌رسان منتشر شد، گفتیم که اسمارت فون‌ها روز به روز نازک‌تر می‌شوند و در مقابل حراریت بسیار زیادی را تولید می‌کنند. برخی از کمپانی‌ها با استفاده از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری سعی می‌کنند تا این حرارت را کنترل نمایند. اگر شما نیز یکی از کاربران اسمارت فون‌های پرچم‌دار باشید حتما متوجه شده‌اید که این گوشی‌ها در پردازش‌های سنگین و فیلم برداری 4K بسیار داغ می‌شوند. به‌صورتی که در سونی اکسپریا Z2، اسمارت فون خود به خود دوربین را به دلیل حرارت زیاد خاموش می‌کند.

XPERIA-Z2-1

یکی از سایت‌ها اخیرا آزمایشی را در این خصوص انجام داده که در آن دمای بالای بسیار بالای گوشی‌ها به خوبی قابل مشاهده است. در این آزمایش گوشی‌های پرچم‌دار شروع به ضبط ویدیو با کیفیت 4k و تست بنچمارک می‌کنند. همچنین دور تا دور گوشی ها را نیز با یک نایلون پلاستیکی پوشانده‌اند تا آب وارد آن‌ها نشود. بعد یک قطعه یخ بر روی گوشی‌ها قرار می‌دهند که زمان آب شدن آن را اندازه گیری و با سایر اسمارت فون‌ها مقایسه کنند. در زمانی که صفحه نمایش گوشی‌ها روشن بود، تکه یخی که زود‌تر از همه آب شد مربوط به گوشی گلکسی S5 بود که بیشترین حرارت را در میان 6 پرچم‌دار تولید می‌کرد. بعد از گلکسی S5 این اکسپریا Z2 بود که بیشترین حرارت را تولید می‌کرد و در فیلم برداری 4K با هشداری مبنی بر حرارت بسیار زیاد روبه رو شد.

XPERIA-Z2

پیشنهاد می‌کنیم که تماشای این آزمایش جالب را از صفحه آی‌تی‌رسان در آپارات از دست ندهید. ذوب شدن یخ توسط حرارت اسمارت فون‌ها

1 در مورد “فیلم برداری 4k در اسمارت فون‌ها باعث می‌شود حرارت لازم برای آب شدن یخ ایجاد شود!”

  1. دم htc گرم با این که بدنش الومنیومی هست ولی قبل اپل شد تازه باید صفحه بزرگ تر اچ تی سی رو هم در نظر گرفت….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH