تبلت پیکسلی گوگل در مارکت‌پلیس فیس‌بوک رویت شد

عرضه تبلت پیکسلی گوگل به خریداران یا حداقل یکی از آنها بالاخره امکان‌پذیر شده است. این گجت به‌همراه ایستگاه داک اسپیکر به مارکت‌پلیس فیس‌بوک در ایالات‌متحده راه یافته است. این پکیج ترکیبی 400 دلار قیمت‌گذاری شده است؛ اما این رقم نبایستی به‌عنوان قیمت رسمی محصول قلمداد شود.

گوگل پیش‌تر و در ماه مه، تبلیغات برای تبلت پیکسلی خود را آغاز کرد و در رابطه با این دستگاه، اطلاعات بیش‌تری را در اختیار کاربران قرار داد. در ادامه و طی ماه اکتبر جزئیات بیش‌تری در رابطه با این محصول منتشر شد؛ اما از آن زمان به بعد واقعا هیچ خبر جدیدی در خصوص تبلت پیکسل ارائه نشده است.

تصاویر ضمیمه شده به فهرست نشان‌دهنده تبلت و لانچر پیکسل (Pixel Launcher) در قالب تبلت است. این تصاویر واقعی به‌نظر می‌رسند؛ چرا که تصویر زمینه آن مشابه مجموعه پرهای نمایش داده شده در سری پیکسل 7 است. از جنبه مشخصات فنی نیز این تبلت مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی، احتمالا 6 یا 8 گیگابایت رم و تراشه تنسور نسل اول یا دوم خواهد بود. شارژ باتری تبلت برابر با 70 درصد بوده و مدت شارژدهی آن به‌طور تقریبی 16 ساعت اعلام شده است.

داک اسپیکر شارژ نیز تبلت پیکسل را به یک دستگاه Nest Hub با نمایشگر بزرگ (مانند Nest Hub Max) تبدیل می‌کند. تبلت به داک متصل شده و به دستیار صوتی گوگل اسیستنت همواره روشن و همواره گوش به فرمان تبدیل می‌شود. گوگل اعلام کرده که این داک، تبلت شما را از یک کالای درون کشو میز به بخشی لاینفک از زندگی شما تبدیل می‌کند. اکنون تنها موضوع باقیمانده این است که گوگل از تبلت پیکسلی خود رسما رونمایی کند.

تبلت پیکسلی 2023 گوگل در مارکت‌پلیس فیس‌بوک

 

ایستگاه داک تبلت پیکسلی گوگل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH