معرفی OnePlus 11

مراسم معرفی گوشی OnePlus 11 در 18 بهمن برگزار خواهد شد

شرکت وان‌پلاس قصد دارد تا جدیدترین گوشی پرچمدار خود را در تاریخ 18 بهمن معرفی کند که OnePlus 11 نام خواهد داشت. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

امسال هنوز کامل به پایان نرسیده است، اما نبرد شرکت‌های مختلف برای بهترین پرچمدار اندرویدی برای سال بعد از الان شروع شده است. به نظر می‌رسد که در بهمن ماه شاهد عرضه اولین مدعی اصلی این عنوان باشیم.

امروز، OnePlus به طور رسمی از برگزاری رویداد Cloud 11 در وب سایت رسمی خود خبر داد. این مراسم در 18 بهمن ماه در دهلی نو برگزار می‌شود که در آن پرچمدار سال 2023 وان‌پلاس یعنی سری 11م این خانواده معرفی خواهد شد.

علی‌رغم حذف نام Pro، این دستگاه با جدیدترین و بهترین امکانات دنیای اندرویدی از جمله چیپست Snapdragon 8 Gen 2 عرضه خواهد شد. OnePlus تاکید زیادی بر ماژول دوربین گوشی جدید خود دارد که طراحی آن تغییر یافته و اکنون شکلی دایره‌ای به خود گرفته است.

شعار این رویداد “شاهد شکل جدید قدرت باشید” بوده که به احتمال زیاد، نشان از قدرت این پرچمدار جدید است. علاوه بر این، این شرکت تاکید خاصی بر تاثیر Hasselblad (شرکت لنز و دوربین‌سازی) در روند توسعه OnePlus 11 دارد که این تصور را در ذهن‌ ما ایجاد می‌کند که این گوشی جدید تاکید ویژه‌ای بر روی کیفیت دوربین خواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته‌ای که OnePlus توجه را به آن جلب می‌کند، Alert Slider است که به این سری باز خواهد گشت. در مجموع، OnePlus 11 روی کاغذ بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد، اما قبل از اینکه بتوانیم آن را در دستان خود آزمایش کنیم، نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم. خوشبختانه لازم نیست برای این آزمایش‌ها مقدار زیادی صبر کنیم.

در این رویداد، علاوه‌بر گوشی هوشمند جدید، وان‌پلاس از OnePlus Buds Pro 2، جانشین هدفون‌های بی‌سیم ممتاز این شرکت از سال 2021، رونمایی خواهد کرد. در حالی که امکان حصور برخی سورپرایزهای لحظه آخری وجود دارد، گوشی وان پلاس 11 به تنهایی دلیل کافی برای هیجان‌زده شدن درمورد این رویداد خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH