تصاویر باکیفیت آیفون 15 پرو اپل در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد

کنستانتین میلنین؛ هنرمند و خالق طرح‌های مفهومی که در گذشته نیز طراحی آیپدهای جدید اپل را به‌طور دقیق پیش‌بینی کرده بود؛ اکنون رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند آیفون 15 پرو اپل را منتشر کرده است.

طراحی رندرهای جدید مطابق با اطلاعاتی است که پیش‌تر توسط سایر افراد منتشر شده بود. بر این اساس اپل استفاده از کیس با لبه‌های تیز که در آیفون 12 ظاهر شد و برای 3 نسل متوالی مورد بهره‌برداری قرار گرفت را متوقف خواهد کرد. بسیاری از کاربران در شکایات خود اعلام می‌کنند که حمل طولانی‌مدت گوشی‌های بزرگ در دست بدون استفاده از کیس امری دشوار خواهد بود. این افشاگر معتقد است که پنل پشتی آیفون 15 پرو دارای زوایایی گرد شده در طرفین خواهد بود. از این منظر گجت مذکور به آیفون 5C شباهت خواهد داشت.

با این‌حال آیفون 5C مجهز به یک کیس پلاستیکی بود؛ در حالی‌که آیفون 15 پرو از کیس تولید شده با استفاده از آلیاژ تیتانیوم بهره خواهد برد. این موضوع موجب کاهش قابل توجه وزن گوشی خواهد شد.

بعلاوه بر اساس شایعات، سری آیفون 15 با پورت لایتنینگ خداحافظی کرده و در عوض از درگاه USB-C استفاده خواهد کرد؛ اگرچه برخی کارشناسان معتقدند که مدل‌های غیر پرو کماکان بر درگاه لایتنینگ تکیه خواهند کرد. در صورت به‌کارگیری درگاه USB-C در تمامی مدل‌ها، تنها آیفون‌های رده بالاتر از کانکتور پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

همچنین آیفون 15 پرو از یک حسگر تصویربرداری کاملا جدید بهره گرفته و از قابلیت‌های پیشرفته‌تری در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری برخوردار خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری آیفون 15 اپل در ماه سپتامبر سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH