ال‌جی از یک کولر گازی مجهز به نمایشگر 27 اینچی رونمایی کرد

کمپانی ال‌جی، غول فناوری کره یک دستگاه تهویه مطبوع جدید را با طراحی کاملاً متفاوت از کولرهای رایج به نمایش گذاشته است. محصول جدید با نام تهویه مطبوع ARTCOOL Gallery در طراحی‌اش از یک مانیتور برخوردار است. Artcool Gallery AC قرار است در CES 2023 رونمایی شود.

تهویه مطبوع ARTCOOL Gallery مجهز به یک نمایشگر LCD بزرگ 27 اینچی است که می‌توان از آن برای نمایش آثار هنری استفاده کرد. صفحه نمایش از هر طرف دارای حاشیه‌هایی مشابه قاب عکس است و می‌تواند این تصور را ایجاد کند که به جای تهویه مطبوع، یک اثر هنری است که در داخل یک قاب نصب شده است.

این گجت همچنین از برنامه‌های LG ThinQ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند از طریق فناوری کمپرسور اینورتر دوگانه ال‌جی و جریان هوای غیرمستقیم 3 طرفه، هوای محیط را خنک یا گرم کند. از طریق LG ThinQ، کاربران می‌توانند در صفحه نمایش کولر، هر تصویر یا محتوای ویدیویی را که دوست دارند نمایش دهند. به این ترتیب این کولر می‌تواند بخشی از دکوراسیون خانه محسوب شود.

علاوه بر این، ARTCOOL Gallery می‌تواند در سطح صدای 20 دسی‌بل کار کند و تیغه‌های مخفی دریچه پایینی خود را در حالت sleep mode ببندد تا مزاحمت یا اختلالی در استراحت کاربران ایجاد نکند.

همانطور که قبلاً گفته شد، تهویه مطبوع ARTCOOL Gallery در نمایشگاه CES 2023 در ژانویه سال آینده به طور عمومی به نمایش گذاشته خواهد شد. ما هنوز نمی‌دانیم که این محصول چه زمانی به بازار فروش می‌رسد، اما به نظر می‌رسد که محصولی پر طرفدار و پرفروش باشد. قیمت این دستگاه نیز در حال حاضر مشخص نیست. ما انتظار داریم که این کولر قیمت بالایی داشته باشد، اما LG ممکن است با مقرون به صرفه کردن آن، ما را شگفت‌زده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH