همکاری جذاب هواوی و چانگان برای ساخت خودروی برقی آواتار 11

مرداد ماه بود که شاسی‌بلند آواتار 11 به طور رسمی معرفی شد و اکنون اولین نمونه‌های آن در بخش تولید به سر می‌برد. آواتار 11 محصول مشترک شرکت‌های چانگان، CATL و هواوی است.

شرکت خودروسازی چانگان تجربه زیادی در تولید خودرو دارد، شرکت CATL نیز بزرگترین سازنده باتری در جهان است و هواوی هم غول طراحی سیستم عامل، موتورهای الکتریکی و سایر بخش‌ها محسوب می‌شود. پس تعجبی ندارد که منتظر یک خودروی به‌روز با ویژگی‌های حیرت‌انگیز باشیم. هواوی اکنون سعی می‌کند با وارد شدن به عرصه خودرو و محصولات جدیدتر، تحریم‌های دولت آمریکا را برای تولید گوشی‌های هوشمند دور بزند.

طراحی جذاب و مدرن خودروی آواتار 11 توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. چراغ‌های جلویی به زیبایی طراحی شده‌اند و چراغ دی‌لایت یا روشنایی روز نیز تا چراغ‌های مه‌شکن به قسمت پایین آورده شده است. رینگ‌های بزرگ خودرو باعث شده که آواتار 11 ظاهری اسپورت‌ داشته باشد.

اکنون این خودرو در مرحله تولید انبوه قرار دارد و رنگ‌بندی‌هایی هم که برای آن در نظر گرفته شده است شامل سبز، خاکستری و قرمز خواهد بود. علاقمندان اکنون می‌توانند در نمایندگی‌های شهرهای چین که شامل پکن، شانگهای، گوانگژو، شنژن، هانگژو، چنگدو، چونگ کینگ و ووهان است، این خودرو را خریداری کنند.

آواتار 11: محصول مشترک هواوی، چانگان و CATL

1 در مورد “همکاری جذاب هواوی و چانگان برای ساخت خودروی برقی آواتار 11”

  1. ایالات متحده آمریکا با سیاست یک جانبه گرایی و تحریم و زور در واقع خودش را منزوی کرده و بیش از پیش منزوی خواهد شد، آمریکا روبه افول است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH