تاریخ عرضه ردمی نوت 12 پرو Speed ​​Edition مشخص شد

کمپانی Redmi در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند جدید از سری Note 12، تحت عنوان ردمی نوت 12 پرو Speed ​​Edition است. این دستگاه همانطور که از نامش مشخص است بر قابلیت‌های عملکردی متمرکز خواهد بود و از چیپست Qualcomm Snapdragon 778G 5G بهره خواهد برد. این چیپست یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های میان رده موجود در مارکت است. سازنده همچنین تغییرات دیگری را در این گجت که تا چند روز دیگر ارائه می‌شود اعمال کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ دقیق معرفی این گوشی هوشمند، ادامه مطلب را بخوانید.

تاریخ عرضه گوشی هوشمند ردمی نوت 12 پرو Speed ​​Edition به طور رسمی توسط شیائومی در سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo تایید شده است. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش OLED بوده و از چیپست +Qualcomm Snapdragon 778G پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند به طور رسمی در تاریخ 27 دسامبر 2022 در بازار چین عرضه خواهد شد. با این وجود، پست شیائومی حاوی عبارت “!More surprise, releasing in the event” ( سورپرایز بیشتر، انتشار در رویداد! ) است. یعنی این که ممکن است خبرهای دیگری نیز در راه باشند.

ردمی نوت 12 پرو Speed ​​Edition دارای یک ناحیه برجسته مربعی در اطراف برآمدگی دوربین است که نام تجاری Redmi در آنجا به چشم می‌خورد. این دستگاه در رنگ جدید سبز عرضه شده است. به نظر می‌رسد سازنده تلاش کرده است تا با استفاده از نوع طراحی دوربین سه گانه اصلی و گوشه‌های صاف قاب اصلی، ظاهری کاملاً تازه به این گجت ببخشد. در مجموع، به جز این موارد هیچ تغییر دیگری را پیش‌بینی نمی‌کنیم.

انتظار می‌رود اسمارت‌فون Speed ​​Edition دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع OLED با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ( رفرش ریت ) سریع 120 هرتز، پردازنده + Qualcomm Snapdragon 778G، حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، و همچنین رابط کاربری MIUI 14 از پیش نصب شده بر اساس اندروید 13باشد. دوربین‌های پشت سه‌گانه این گوشی هم رزولوشن 50 مگاپیکسلی دارند. با این حال، همه اینها بر اساس شایعات و انتظارات است. اطلاعات بیشتر پس از رونمایی رسمی در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH