برخی مشخصات کلیدی شیائومی ردمی باند 2 در فضای وب منتشر شد

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ردمی باند 2 ضمن برگزاری رویدادی طی روز 27 دسامبر (6 دی ماه) به‌طور رسمی در چین معرفی خواهد شد. این گجت پوشیدنی در کنار چند محصول دیگر از جمله سری جدید ردمی K60، ردمی نوت 12 پرو Speed Edition، ردمی واچ 3 و ردمی بادز 4 لایت معرفی خواهد شد.

اکنون تنها یک روز قبل از برگزاری مراسم رونمایی، ردمی مشخصات نمایشگر و برخی جزئیات دیگر پیرامون مچ‌بند هوشمند آینده خود را فاش کرده است. ردمی باند 2 به‌عنوان جانشین نخستین نسل ردمی باند روانه بازار خواهد شد. این گجت پوشیدنی از الگوی طراحی بازبینی شده و ویژگی‌های جدیدی برخوردار خواهد بود. تیزرهای اخیرا منتشر شده توسط ردمی نشان‌دهنده یک مچ‌بند هوشمند با نمایشگر بزرگ 1.47 اینچی و فضای نمایشی 79 درصد بزرگتر از مدل نسل قبلی هستند. ضخامت گجت جدید معادل با 9.99 میلی‌متر خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ ردمی در جریان رویداد روز 6 دی ماه خود از ردمی واچ 3 و ردمی بادز 4 لایت نیز رونمایی خواهد کرد. ردمی واچ 3 مجهز به نمایشگر مربعی‌شکل و یک دکمه کنترلی در لبه سمت راست بدنه خود خواهد بود. برند چینی در تبلیغات خود نسخه‌ای از این اسمارت‌واچ با بند سبز رنگ را به معرض نمایش گذاشت؛ اما این محصول احتمالا با مدل‌های رنگی دیگری نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که نخستین نسل ردمی باند پیش‌تر در سال 2020 عرضه شد. این محصول مجهز به یک نمایشگر رنگی 1.08 اینچی TFT بوده و از قابلیت نظارت 24 ساعته بر ضربان قلب و ردیابی حالات تمرینی مختلف برخوردار بود. همچنین این ساعت هوشمند مجهز به یک باتری با قابلیت شارژدهی حداکثر 14 روزه بوده و با استفاده از شارژ USB مستقیم به آسانی شارژ می‌شود. بعلاوه این گجت از قابلیت نظارت بر خواب و یادآوری میزان تحرک کم به کاربر نیز پشتیبانی می‌کند.

نخستین نسل ردمی باند با برچسب قیمتی 99 یوانی روانه بازار شد. با توجه به وخامت وضعیت اقتصادی و مشکلات مربوط به زنجیره تامین، مدل جانشین این اسمارت‌واچ احتمالا با قیمت‌‌گذاری گران‌تری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. در هر صورت به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت‌گذاری و سایر مشخصات ردمی باند 2 بایستی تا زمان رونمایی از این گجت منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH