معرفی بهترین ماشین ریش تراش بازار در هر قیمت

همه مردان پس از رسیدن سن به 14 یا 15 سالگی نیاز به یک ریش تراش خوب پیدا می‌کنند، البته شاید خیلی از نوجوانان عادت داشته باشند که از ریش تراش پدر یا برادر بزرگ‌تر خود استفاده کنند، اما استفاده همزمان دو نفر از ماشین ریش تراش از نظر بهداشتی توصیه نمی‌شود و ممکن است مشکلات پوستی برای دو طرف ایجاد کند.

از طرفی به دلایل مختلف ممکن است که افراد بالغ به ماشین اصلاح یا ریش تراش نیاز داشته باشند. خراب شدن، کاهش کیفیت یا ناکارآمدی ماشین‌های ریش تراش یکی از مهم‌ترین دلایل تعویض آن‌ها است.

اما ماشین ریش تراش خوب چه ویژگی‌هایی دارد و بهترین ماشین‌های ریش تراش بازار ایران کدامند؟

برای خرید ماشین ریش تراش باید به چندین مورد دقت کنید، مواردی مانند طراحی و جنس بدنه، نوع تیغه، جنس تیغه، ضد آب بودن، نوع تامین انرژی و غیره که در تمامی این موارد باید بدانید ماشین اصلاحی که قصد خرید آن را دارید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

البته شاید مهم‌ترین نکته نوع استفاده شما از ماشین ریش تراش و کارایی آن باشد، به این ترتیب باید بدانید دقیقا قرار است از ماشین ریش تراش چه نوع استفاده‌ای داشته باشید.

در ادامه موارد مهم برای انتخاب ماشین ریش‌تراش و سپس بهترین ماشین‌های اصلاح بازار برای آقایان را معرفی خواهیم کرد، با آی‌تی‌رسان همراه باشید:

نوع استفاده و کارایی

نوع استفاده شما از ماشین ریش تراش مهم‌ترین مسئله در هنگام خرید این وسیله است. به عنوان مثال باید بدانید که می‌خواهید ریش خود را با ماشین صفر بزنید یا می‌خواهید یک ته ریش جذاب داشته باشید؟ همچنین آیا از آن دسته افرادی هستید که به ریش خود مدل می‌دهید و به شانه‌های مختلف نیاز دارید یا خیر؟ آیا ریش تراش ضد آب می‌خواهید؟ آیا ریش تراش بی‌سیم می‌خواهید؟

شاید به ذهن شما نرسد که برای خرید ریش تراش باید به تمامی این نکات توجه کرد، اما اگر می‌خواهید یک ریش تراش مناسب خودتان با بیشترین کارایی را خریداری کنید، باید به تمامی این موارد دقت داشته باشید.

برخی از آقایان عادت دارند تا با ماشین ریش تراش خود، موی بدنشان را اصلاح کنند، هرچند این کار توصیه نمی‌شود اما اگر قصد دارید با ماشین ریش تراش بدنتان را اصلاح کنید، باید به دنبال ماشین‌های قدرتمندتر، با تیغه بادوام‌تر باشید، زیرا استفاده شما از ماشین تقریبا دو برابر یا سه برابر استفاده عادی خواهد بود. به این ترتیب اگر از برندهای مطرح دستگاه اصلاح خود را خریداری کنید، به دلیل دوام و طول عمر بیشتری که دارند، کارایی بیشتری برای شما خواهند داشت.

همچنین برخی از ماشین‌های ریش تراش بر اساس نوع تیغی که دارند برای مدل دادند به ریش مناسب هستند و برخی خیر، به این ترتیب باید بدانید که می‌خواهید چگونه ریش خود را کوتاه کنید، در ادامه در خصوص تفاوت تیغ‌های ماشین ریش تراش بیشتر صحبت می‌کنیم.

نوع تیغ ماشین ریش تراش

ماشین‌های ریش تراش مطرح بازار دارای سه نوع تیغ هستند: 1- برش مستقیم 2- چرخشی 3- فویلی

ماشین اصلاح برش مستقیم: محبوب‌ترین نوع ماشین ریش تراش در ایران و شاید تمام جهان، ماشین‌های برش مستقیم هستند. در این مدل‌ها با وجود تیغه صاف خط‌زن، امکان کوتاه کردن موی سر، ریش، حالت دادن و خط انداختن پشت‌گردن، خط ریش و زیر گردن وجود دارد.

ماشین‌های برش مستقیم یکی از مهم‌ترین ابزارهای آرایشگران مردانه هستند. پرفروش‌ترین ماشین‌های اصلاح بازار نیز دارای تیغ برش مستقیم هستند و تقریبا همه پسران و مردان کار با این ماشین ریش‌تراش را بلد هستند.

این نوع ماشین ریش تراش در بازار جهانی به عنوان تریمر شناخته می‌شود که در ایران به آن ماشین خط زن می‌گویند، در واقع کاربرد اصلی آن خط انداختن در پشت گردن، خط ریش و زیر گردن است و افراد حرفه‌ای برای کوتاه کردن ریش از آن‌ها استفاده نمی‌کنند، اما بسیاری از مردم از تریمر به عنوان ماشین ریش تراش استفاده می‌کنند، قابلیت این ماشین‌‌ها که دارای شانه‌های مختلف، قابلیت تنظیم کوتاهی مو و طول عمر طولانی است باعث شده تا عموم مردم از تریمر به عنوان ماشین ریش تراش استفاده کنند، اما در دسته بندی کلی و اصولی، تریمر با ماشین ریش تراش تفاوت دارد.

ماشین ریش تراش چرخشی: ماشین ریش تراش چرخشی دارای سه تیغه گرد و منعتف است. این نوع ماشین‌های اصلاح هم به داخل خم می‌شوند و هم به سمت بیرون، البته میزان انعطاف آن‌ها به نوع ماشینی که خریداری می‌کنید بستگی دارد، اما این نوع ماشین ریش‌تراش در اروپا و آمریکا طرفداران بسیاری دارد و دلیل آن بزرگی تیغه‌ها و آسان‌ بودن اصلاح صورت با این نوع ماشین‌ها است.

سرعت کار با ماشین‌های اصلاح چرخشی چند برابر بیشتر از دیگر ماشین‌های اصلاح است، با وجود سر بزرگ این ماشین‌های اصلاح، شما با سرعت بیشتری می‌توانید کل صورت خود را اصلاح کنید، این نوع ماشین‌های ریش تراش بیشتر برای افرادی که همواره صورت خود را با صفر یا یک شماره پایین به شکل یک دست اصلاح می‌کنند مناسب است و با آن خیلی نمی‌توانید به روش خود مدل بدهید. البته برخی از مدل‌های چرخشی بالارده دارای سری خط‌زن جداگانه هستند.

ماشین ریش تراش فویلی: نوع ساختار و عملکرد ماشین‌های ریش تراش فویلی با ماشین‌های برش مستقیم یا تریمر شباهت بسیاری دارد، در واقع هر دو ماشین به یک شکل کار می‌کنند اما همانطور که توضیح دادیم، افراد حرفه‌ای از ماشین برش مستقیم صرفا برای خط انداختن استفاده می‌کنند. در ماشین ریش تراش فویلی تیغی مانند برش مستقیم وجود دارد، اما در مدل‌های جدید و محبوب آن، یک لایه فلزی دارای حفره یا رده قرار گرفته که در هنگام کشیدن ماشین بر روی صورت، باعث می‌شود حتی ریزترین موها از حالت خوابیده به حالت ایستاده در بیاید و کوتاه شود.

برخی از ماشین‌های ریش تراش فویلی دارای چند تیغه هستند که باعث می‌شود اصلاح بهتری با آن‌ها داشته باشید. روش کار با این نوع ماشین اصلاح به این شکل است که باید سر آن را بر روی پوست صورت به شکل رفت و برگشت حرکت دهید تا مو به خوبی کوتاه شود. با این مدل ماشین اصلاح می‌توان به خوبی ریش‌ها را مدل داد اما زمان کار با آن‌ها کمی طولانی‌تر است، معمولا برای اصلاح خوب یک قسمت از ریش، باید چند بار ماشین ریش تراش از آن نقطه عبور کند.

این ماشین‌ها معمولا صفر زن نیستند و یک ته ریش کوتاه برای شما می‌گذارند، برای این که بر روی ریش خط بیندازید یا با صفر بزنید، بهتر است از ماشین برش مستقیم استفاده کنید، البته برخی از مدل‌های ماشین‌های فویلی دارای سری قابل تعویض هستند و در جعبه سری خط زن نیز وجود دارد و شما می‌توانید از هر دو تیغه برای اصلاح استفاده کنید.

جنس تیغه اصلاح

جنس تیغه‌ها رابطه مستقیمی با کند نشدن آن‌ها دارد، بهترین تیغه برای ماشین‌های ریش تراش از جنس فولاد ضدزنگ با درصد کربن بالا است. هر چه درصد کربن تیغه بالا باشد، مقاومت آن در برابر کند شدن بیشتر خواهد بود. تیغه‌های فولادی استحکام بالایی دارند و حتی زمانی که ماشین ریش تراش از دست شما بیفتد، مشکلی برای تیغه آن به وجود نخواهد آمد.

اما برخی از ماشین‌های ریش تراش دارای تیغه سرامیکی هستند، تیغه سرامیکی هم مقاومت بالایی در برابر کند شدن دارد و طول عمر آن بیشتر است، اما کمتر در ماشین‌های ریش تراش از تیغه سرامیکی استفاده می‌شود، همچنین تیغه سرامیکی در صورتی که ماشین از دست شما بیفتد؛ آسیب پذیر است و ممکن است بشکند.

طراحی و کیفیت ساخت ماشین ریش تراش

یک ماشین ریش تراش استاندارد باید طراحی آرگونومی داشته باشد، یعنی شما بتوانید به خوبی آن را در دست بگیرید و توانایی آن را داشته باشید که ماشین را بر روی پوست صورت خود به جهات مختلف حرکت دهید.

همچنین کیفیت بدنه ماشین ریش تراش بیشتر در مواقعی که ماشین از دست شما بیفتد اهمیت پیدا می‌کند، اما ماشین‌هایی که دارای چند سَری هستند، باید تیغه و اهرم مستحکمی داشته باشند تا هر سری به خوبی بر روی ماشین سوار شود.

ماشین ریش تراش

وزن ماشین ریش تراش هم اهمیت بسیاری دارد، برخی از ماشین‌های ریش تراش بیسیم که باتری با ظرفیت بالایی دارند، به علت وجود باتری حجیم، سنگین هستند و در طولانی مدت دست شما را خسته می‌کنند، همچنین ماشین‌هایی که بدنه فلزی دارند نیز معمولا وزن سنگین‌تری دارند و اگر شما قصد دارید تا ریش خود را مدل دهید و زمان اصلاح شما کمی طولانی است، بهتر است به دنبال ماشین‌های ریش تراش با بدنه پلاستیکی مقاوم و سبک بروید.

ماشین ریش تراش برقی یا شارژی

برخی از ماشین‌های ریش تراش دارای سیم هستند و مستقیم به برق وصل می‌شوند و برخی هم شارژی هستند. در استفاده و کارایی، ماشین‌های اصلاح شارژی امتیاز بالاتری دریافت می‌کنند، زیرا بدون نیاز به سیم و برق، می‌توانید به طور آزادانه از آن‌ها استفاده کنید، اما ممکن است باتری این ماشین‌ها به زودی تمام شود یا پس از مدتی مانند قبل شارژدهی کافی نداشته باشد.

ماشین‌های ریش تراش عموما با دو باتری لیتیومی یا نیکلی ساخته می‌شوند، باتری‌های لیتیومی زودتر شارژ می‌شوند و شارژدهی بالاتری دارند به طور کلی کیفیت بالاتری دارند، اما باتری نیکلی شارژدهی متوسطی دارند و زمان شارژ آن‌ها طولانی است، معمولا در ماشین‌های ارزان از باتری نیکلی و در ماشین‌های گران از باتری لیتیومی استفاده می‌شود.

اگر می‌خواهید ماشین ریش تراش شارژی بخرید، بهتر است به دنبال مدل‌های با کیفیت و شاید کمی گران‌تر از برندهای معتبر بروید، زیرا مدل‌های معمولی شارژدهی بالایی ندارند.

قابلیت ضد آب بودن

این که ماشین اصلاح شما ضد آب باشد یک انتخاب شخصی است، ضد آب بودن ممکن است هزینه خرید ماشین ریش تراش را دوبرابر کند اما برخی افراد به این قابلیت نیاز دارند. در حالت عادی نیازی به خرید ماشین ریش تراش ضد آب نیست، اما اگر پوست حساسی دارید، از ماشین‌های ریش تراش صفر زن استفاده می‌کنید و می‌خواهید با کرم اصلاح، از ریش تراش استفاده کنید یا این که با ماشین ریش‌ تراش، بدنتان را نیز اصلاح می‌کنید، شاید ماشین ضد آب و قابل شستشو برای شما مناسب‌تر باشد.

شانه‌ها و لوازم همراه

برای افرادی که دوست دارند به ریش خود مدل بدهند یا بخشی از ریش را بلند و بخشی را کوتاه نگه دارند، شانه‌های ماشین اصلاح اهمیتی برابر با خود دستگاه دارد. شاید افرادی که همواره ریش خود را با شماره صفر کوتاه می‌کنند این موضوع اهمیت نداشته باشد ولی شانه‌های همراه ماشین ریش‌تراش ب ای افرادی که ریش بلند و پرپشتی دارند و به ریش خود مدل می‌دهند بسیار مهم است.

تعداد شانه‌ها، سایز، کیفیت و نحوه قرارگیری آن‌ها بر روی ماشین ریش تراش از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا به تسهیل کار کوتاه کردن ریش به اندازه دلخواه کمک فراوانی می‌کند. همچنین شانه تمیز کننده، روغن، کیف دستی برای به همراه داشتن ماشین یا دستگاه شارژر با کیفیت، همگی از مواردی هستند که در برخی از ماشین‌های ریش تراش دیده می‌شود و وجود آن اهمیت دارد.

مورد دیگر سری‌های مختلف ماشین ریش تراش است، برخی از ماشین‌های ریش تراش دارای سری مناسب برای اصلاح موی گوش، بینی و ابرو هستند، یا برخی از ماشین‌های ریش تراش با تیغه چرخشی، یک تیغه جداگانه خط زن دارند. برخی ماشین‌های خط زن نیز دارای چند سری پهن و باریک هستند تا با آن‌ها بتوان در بخش‌های مختلف ریش خط انداخت.

بهترین ماشین‌های ریش تراش بازار ایران

تاکنون با انواع ماشین ریش‌ تراش و مواردی که هنگام خرید یک دستگاه اصلاح مناسب خود باید به آن‌ها توجه کنید، آشنا شدید، حال بر اساس نوع نیاز خود می‌توانید یکی از ماشین‌های ریش تراشی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را انتخاب کنید.

ماشین‌های ریش تراشی که در ادامه معرفی می‌کنیم، همگی از بهترین و پرفروش‌ترین‌های بازار ایران هستند و می‌توانید در فروشگاه‌های مختلف حضوری یا آنلاین آنها را خریداری کنید.

ریش تراش یاندو مدل Sv-w301u

یک ریش تراش از برندی گمنام که به خاطر کیفیت و قیمت بسیار مناسبی که دارد، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این مدل ریش تراش با طراحی کتابی هم جای بسیار کمی می‌گیرد هم برای اصلاح هر روز صبح عالی است. قیمت این مدل پایین‌تر از تمامی مدل‌های رقیب بوده و در عین حال کیفیت بسیار بالایی دارد.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: فویلی به همراه یک تیغه خط‌زن
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • صفر زن: بله
  • تامین انرژی: شارژی (8 تا 16 ساعت)
  • ضد آب: خیر؛ امکان استفاده با پوست مرطوب
  • دیگر قابلیت‌ها: کیف چرمی، سری قابل شستشو

ماشین اصلاح VGR مدل V-071

اگر یک کاشین اصلاح سبک، خوش دست و با کیفیت می‌خواهید، از طرفی قصد ندارید هزینه زیادی انجام دهید، ریش تراش VGR مدل V-071 به شما پیشنهاد می‌شود. این مدل را می‌توان به عنوان یک مدل کوچک‌تر و سبک‌تر از موزر دانست، زیرا همان کیفیت و کارایی را در ابعاد کوچک‌تر به شما ارائه می‌دهد.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • صفر زن: خیر
  • تامین انرژی: شارژی (120 دقیقه)
  • ضد آب: خیر
  • دیگر قابلیت‌ها: ابعاد کوچک و وزن سبک، سه عدد شانه

ماشین ریش تراش ژیلت Proglide Styler

برند ژیلت نیازی به معرفی ندارد، اما این برند در کنار تیغ‌های اصلاح معروف خود، یک مدل ماشین ریش تراش تولید کرده که هم از نظر کیفیت و هم قیمت بسیار به صرفه است. این ماشین ریش‌تراش سبک و خوش دست بوده و به سه سری مختلف، می‌توانید به راحتی ریش خود را با آن کوتاه کنید.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • صفر زن: با سری تیغ
  • تامین انرژی: باتری قلمی
  • ضد آب: بله
  • دیگر قابلیت‌ها: ابعاد کوچک و وزن سبک، سه عدد شانه، به همراه یک سری تیغ ژیلت

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5027

کیمی یکی از برندهای فعال در حوزه لوازم اصلاح و آرایشی است. این مدل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید ماشین ریش‌تراش کمتر از یک میلیون تومان است. این ماشین اصلاح مجموعه‌ای کامل از تمام نیازهای شما به یک ماشین اصلاح را رفع می‌کند.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: برش مستقیم
  • جنس تیغه: تیتانیوم
  • صفر زن: بله
  • تامین انرژی: شارژی (240 دقیقه)
  • ضد آب: سری قابل شستشو
  • دیگر قابلیت‌ها: طراحی مناسب، نمایشگر نشان دهنده میزان باتری، سه عدد شانه

ماشین ریش تراش موزر مدل پروفشنال

شاید همه مردان ایرانی حداقل یک بار مو یا ریش خود را با موزر کوتاه کرده‌ باشند. موزر برندی آلمانی و با سابقه در تولید لوازم اصلاح است که ماشین ریش تراش آن به شدت در ایران محبوب و پرطرفدار است. حالا موزر چند سال می‌شود که نسخه جدید و پروفشنال ماشین اصلاح خود را وارد بازار کرده که دقیقا مانند نسخه قدیمی کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • صفر زن: خیر
  • تامین انرژی: سیم برق
  • ضد آب: خیر
  • دیگر قابلیت‌ها: قدرت بالا، یک عدد شانه، تعمیرپذیری بالا و وجود لوازم جانبی در بازار

 

ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15 و MG5730/15

این مدل یکی از ارزان‌ترین ماشین‌های اصلاح فیلیپس است. کیفیت و دوام محصولات فیلیپس اثبات شده است، به این ترتیب اگر به دنبال یک ماشین ریش تراش ساده و سبک برای کوتاه کردن ریش خود هستید، می‌توانید این مدل را خریداری کنید.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ خودتیز شونده
  • صفر زن: خیر
  • تامین انرژی: شارژی (60 دقیقه)
  • ضد آب: سری قابل شستشو
  • دیگر قابلیت‌های مدل MG3710/15: وزن سبک، چهار عدد شانه، سری موزن بینی و گوش
  • دیگر قابلیت‌های مدل MG5730/15: وزن سبک، هفت عدد شانه، سری موزن بینی و گوش، سری تیغه فویلی، سری خط زن باریک

ماشین ریش تراش شیائومی مدل MIJIA S500

از آنجایی که شیائومی هر محصولی تولید می‌کند، دیدن ماشین ریش‌تراش با برند شیائومی نباید عجیب باشد. این ماشین ریش تراش کیفیت بسیار خوبی دارد و با تیغ چرخشی منعطف تمامی موی صورت شما حتی در نقاط سخت مانند زیر گردن و چانه را اصلاح می‌کند. مدل 2021 این ماشین ریش تراش از موتور ژاپنی قدرتمند MABUCHI بهره می‌برد که از مدل 2020 قدرتمندتر و کمی گران‌تر است.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: برش چرخشی
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • صفر زن: خیر
  • تامین انرژی: شارژی (60 دقیقه)
  • ضد آب: بله
  • دیگر قابلیت‌ها: سری قابل شستشو، نمایشگر درصد باتری، یادآور شارژ و یادآور تمیزی

ریش تراش براون مدل mgk7221

در رده قیمتی مدل براون مدل mgk7221 بخواهید یک ماشین ریش تراش خوب بخرید، همین مدل بهترین انتخاب است. این مدل با وجود کیفیت بالای تیغه و دوام بالا و همچنین داشتن سری‌های مختلف، می‌تواند به همه نیازهای شما پاسخ بدهد.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • صفر زن: بله
  • تامین انرژی: شارژی (60 دقیقه)
  • ضد آب: سری‌های قابل شستشو
  • دیگر قابلیت‌ها: همه کاره؛ پایه شارژ، چهار عدد شانه، سری فویلی، خط زن باریک و پهن و موزن بینی و گوش

ماشین ریش تراش پاناسونیک مدل ES-ST25

تاکنون تمامی ماشین‌های ریش تراش گفته شده می‌توانند به طور کامل نیاز‌های شما را براورده کنند، اما اگر به دنبال یک ماشین ریش تراش حرفه‌ای و قدرتمند هستید، می‌توانید به سراغ مدل‌های بالارده بروید. ماشین ریش تراش پاناسونیک مدل ES-ST25 از همان مدل‌های بالا رده است. این ماشین ریش‌تراش با فناوری نانو ساخته شده و تیغه آن با تکنولوژی سه‌بعدی برش داده شده است. موتور این ماشین ریش‌تراش به نوعی طراحی شده که با وجود تراکم بالای مو با سرعت بیشتر و در صورت تراکم کمتر با سرعت معمولی کار می‌کند.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: فویلی به همراه یک تیغه خط‌زن
  • جنس تیغه: آلیاژ نقره
  • صفر زن: بله
  • تامین انرژی: شارژی (45 دقیقه)
  • ضد آب: بله
  • دیگر قابلیت‌ها: پایه شارژ، سری قابل انعطاف تا 30 درجه، بدون لرزش، ضد حساسیت

ماشین اصلاح براون مدل MGK7

محصولات سری 7 براون ترکیبی از تمامی چیزهایی که برای اصلاح صورت نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. این محصول هم برای اصلاح صورت و هم بدن تولید شده به همین دلیل دارای هر دو سری با برش مستقیم و فویلی است. این مدل دوام بسیار بالایی دارد و سری‌های متنوع آن برای هر نوع استفاده مناسب هستند.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: دارای سری فویلی و برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • صفر زن: خیر
  • تامین انرژی: شارژی (100 دقیقه)
  • ضد آب: بله
  • دیگر قابلیت‌ها: امکان اصلاح بدن، چهار عدد شانه، دارای سری خط زن پهن و باریک، مو زن بینی و گوش

ماشین ریش تراش فیلیپس مدل AT890/20

ماشین ریش تراش حرفه‌ای و ضد آب فیلیپس، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال یک مدل بالارده برای شیو روزانه هستند. این ماشین از یک تکنولوژی خاص اصلاح استفاده می‌کند که ریز‌ترین موها را از بین می‌برد و بدون نیاز به تیغ، صورتتان را کاملا اصلاح می‌کند.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: دارای سری چرخشی و تیغه برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • صفر زن: بله
  • تامین انرژی: شارژی (50 دقیقه)
  • ضد آب: بله
  • دیگر قابلیت‌ها: امکان اصلاح بدن، موتور با تنظیم دقت در دو حالت مختلف، کیف همراه، ضد حساسیت

ماشین ریش تراش براون مدل 9390cc

ماشین اصلاح براون مدل 9390cc، یکی از بهترین ریش‌تراش‌های بازار است. البته این دستگاه قیمت بالایی هم دارد ولی با آن می‌توانید به طور کامل و بدون هیچ دردسری موهای ریش و بدن خود را اصلاح کنید. این ریش تراش از موتوری پیشرفته برای اصلاح دقیق موی صورت بهره می‌برد، همچنین تیغ آن ضد حساسیت است و بر روی دستگاه یک نمایشگر هم وجود دارد.

مشخصات این محصول

  • نوع تیغه: تیغه فویلی
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • صفر زن: بله
  • تامین انرژی: شارژی (150 دقیقه)
  • ضد آب: بله
  • دیگر قابلیت‌ها: امکان اصلاح بدن، پایه شارژ، کیف همراه، ضد حساسیت

1 در مورد “معرفی بهترین ماشین ریش تراش بازار در هر قیمت”

  1. بسیار گران
    پر هزینه (یه تیغ یدک براون الان امروز، ۳ میلیون تومن برای ۶ ماه استفاده)
    مثل تیغ ژیلت هم شیو نـــمیکنه

    برای اصلاح تمیز و راحت صورت
    فقط تیغ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH