A34 مدیاتک

گوشی A34 سامسونگ از تراشه مدیاتک نیز استفاده خواهد کرد

اطلاعات جدیدی از گوشی پایین‌رده ساسونگ فاش شده که نشان دهنده این است که گوشی A34 یک نسخه با تراشه مدیاتک نیز خواهد داشت. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

چند روز پیش، گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G گواهی بلوتوث دریافت کردند. این به معرفی و عرضه قریب الوقوع آن‌ها اشاره می‌کند. در حال حاضر، نسخه کره جنوبی از گلکسی A34 5G در پایگاه داده Geekbench فهرست شده است و برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را فاش می‌کند.

طبق آخرین لیست Geekbench، گلکسی A34 5G مجهز به پردازنده مدیاتک خواهد بود. این SoC دارای دو هسته عملکرد (با کلاک 2.6 گیگاهرتز) و شش هسته کارآمد (با کلاک 2 گیگاهرتز) خواهد بود که نشان می‌دهد که احتمالا این تراشه همان پردازنده MediaTek Dimensity 1080 باشد.

تراشه Dimensity 1080 با پردازش 6 نانومتری TSMC ساخته شده و با پردازنده گرافیکی Mali G68 یکپارچه شده و همچنین دارای یک مودم داخلی 5G و ویژگی‌های پیشرفته اتصال بی‌سیم است.

A34 مدیاتک

طبق فهرست Geekbench (از طریق MySmartPrice)، مدل کره‌ای Galaxy A34 5G دارای شماره مدل SM-A346N است. این گوشی در تست عملکرد پردازنده Geekbench موفق به کسب 778 امتیاز تک هسته‌ای و 2332 امتیاز چند هسته‌ای شد. سامسونگ گلکسی A34 5G طبق لیست گیک‌بنچ با 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. با این حال، این گوشی می‌تواند با پیکربندی رم پایین یا بالاتری نیز عرضه شود.

در مورد نرم افزار، این گوشی با One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 عرضه خواهد شد. افشای اطلاعات قبلی نشان داد که گلکسی A34 5G با نسبت تصویر 20:9 برای نمایشگر، مشابه گوشی‌های هوشمند پرچمدار این شرکت، عرضه می‌شود. این گزارش همچنین حاکی از آن است که گلکسی A34 5G از طراحی مشابه گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH