خبر خوش برای دارندگان A04s، اندروید 13 درحال انتشار است!

سامسونگ به سرعت در حال عرضه اندروید جدید به گوشی‌های خود است به طوری که گویا هر روز یک گوشی جدید این شرکت به‌روزرسانی جدید را دریافت می‌کند. در آخرین اقدام این شرکت، A04s در حال دریافت اندروید 13 است. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

گلکسی A04s که چند ماه پیش با اندروید 12 عرضه شد، در برخی بازارها شروع به دریافت آپدیت اندروید 13 کرده است. این اولین آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید گوشی هوشمند است و همچنین یک وصله امنیتی جدید را به دستگاه می‌آورد.

به‌روز‌رسانی اندروید 13 برای گلکسی A04s با نسخه سیستم عامل A047MUBU1BVK5 در حال انتشار است. این آپدیت در حال حاضر در پاناما در دسترس است و انتظار داریم به زودی در کشورهای دیگر نیز منتشر شود.

در کنار One UI Core 5.0، این به‌روزرسانی وصله امنیتی نوامبر 2022 را نیز به همراه دارد. از آنجایی که این گوشی در برنامه به‌روزرسانی سه ماهه سامسونگ ذکر شده است، انتظار می‌رود وصله امنیتی بعدی در سه ماهه اول 2023 ارائه شود.

اگر گلکسی A04s دارید و اگر در پاناما زندگی می‌کنید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار در گوشی خود و ضربه زدن روی دانلود و نصب، گوشی خود را به اندروید 13 به‌روزرسانی کنید. همچنین، می‌توانید فایل میان‌افزار جدید را از پایگاه داده میان‌افزارهای اینترنت دانلود کرده و با استفاده از نرم‌افزار Odin سامسونگ، آن را به صورت دستی فلش کنید.

سامسونگ از Galaxy A04s با One UI Core 4.1 مبتنی بر اندروید 12 رونمایی کرد. اکنون، به‌روزرسانی One UI Core 5.0 مبتنی بر Android 13 را دریافت کرده است. این گوشی احتمالا در اواخر سال آینده حداقل یک آپدیت دیگر سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

گوشی سامسونگ اندروید 13

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH