تصاویر سامسونگ گلکسی A34 در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد

سال 2023 به‌زودی آغاز خواهد شد و سامسونگ در تدارک رونمایی از تعداد زیادی گوشی‌ هوشمند جدید از جمله سری گلکسی S23، گلکسی A14، گلکسی A24، گلکسی A34 و گلکسی A54 است. چند روز قبل، رندرهای CAD سه‌بعدی از گلکسی A34 در فضای وب لو رفت و اکنون رندرهای مطبوعاتی واقعی از این گوشی هوشمند منتشر شده است.

تصاویر رسمی گلکسی A34 توسط یک افشاگر با نام TheTechOutlook منتشر شده است. این تصاویر نشان‌دهنده طراحی گوشی در 4 مدل رنگی مختلف شامل خاکستری تیره (Graphite)، لیمویی (Lime)، بنفش (Violet) و نقره‌ای (Silver) هستند.  به‌نظر می‌رسد که این دستگاه مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی بوده و این دوربین‌ها فاقد ماژول جزیره‌ای شکل مشترک هستند. در واقع هر یک از دوربین‌ها دارای یک حلقه مجزا و مخصوص به خود هستند. این الگوی طراحی در گوشی‌های گلکسی A24، گلکسی A34، گلکسی A54 و گلکسی S23 نیز مشاهده می‌شود. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از یک زبان طراحی مشترک برای کلیه گوشی‌های گلکسی خود طی سال 2023 است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ گلکسی A34 مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی سوپر آمولد با طراحی Infinity-U، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. این گوشی مجهز به پردازنده اگزینوس 1280، رم 6 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین این دستگاه در نسخه‌ای مجهز به تراشه Dimensity 1080 مدیاتک روانه بازار خواهد شد. از سوی دیگر پنل جلویی گوشی احتمالا از دوربین 13 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی شامل ماژول اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

پشتیبانی از اتصال 5G، حسگر اثرانگشت اپتیکی زیر نمایشگر، اسپیکرهای استریو، گواهی حفاظتی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار، قابلیت ضبط ویدیویی 4K برای دوربین‌های پشتی و جلویی و پورت USB Type-C سایر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A34 به‌شمار می‌روند. بعلاوه این گوشی مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH