رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S23 اولترا با نمایشگر تخت منتشر شد

سامسونگ گلکسی S22 اولترا یک گوشی خیره‌کننده با نمایشگری خمیده و زیبا است که در نگاه نخست فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. اما تمامی کاربران طرفدار نمایشگرهای خمیده نیستند. مجموعه جدیدی از رندرهای منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ در راستای رسیدگی به این موضوع احتمالا برای پرچم‌دار گلکسی S23 اولترا خود از نمایشگری با طراحی تخت استفاده خواهد کرد.

نمایشگر گلکسی S22 اولترا در قسمت لبه‌ها دارای انحنا بوده و این موضوع حس یک نمایشگر بدون حاشیه را به کاربران القاء می‌کند. بعلاوه استفاده از نمایشگر خمیده موجب می‌شود تا حمل گوشی در دست نیز تا حد زیادی تسهیل شود. گلکسی S22 اولترا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و برخی کاربران ادعا می‌کنند که استفاده از قلم روی لبه‌های نمایشگر با توجه به انحنای آنها واقعا دشوار است. آنها استدلال می‌کنند که استفاده از S Pen روی یک صفحه تخت به‌مراتب آسان‌تر خواهد بود؛ چرا که این موضوع مانع بیرون‌زدگی قلم از لبه‌های نمایشگر خواهد شد.

با این‌حال مشکلات به همین جا ختم نمی‌شوند؛ چرا که برخی مالکان گلکسی S22 اولترا معتقدند که طراحی منحنی موجب انحراف نور اطراف نمایشگر و ایجاد مشکل تابش خیره‌کننده می‌شود. بعلاوه پنل‌های خمیده در مقایسه با مدل‌های تخت از استعداد بالاتری برای شکستن برخوردار هستند. به منظور حل این مشکلات، سامسونگ احتمالا برای پرچم‌دار گلکسی S23 اولترا خود از طراحی تخت‌تری بهره خواهد برد. در حال حاضر گلکسی S22 اولترا دارای طراحی جعبه‌ای شکل بوده و مدل جانشین آن از ظاهری مکعبی‌تر برخوردار خواهد بود.

شایعات و رندرهای پیش‌تر لو رفته نشان می‌دهند که این گوشی مجهز به لبه‌های جانبی صاف‌تری بوده و یک افشاگر با نام Ahmed Qwaider (که به خاطر انتشار ویدیو از محصولات مختلف به شهرت رسیده است) نیز ادعا می‌کند که این گوشی مجهز به نمایشگر تخت خواهد بود. بعلاوه رندرهای ایجاد شده توسط یک طراح با شناسه Technizo Concept نیز به همین موضوع اشاره دارند.

رندرهای لو رفته از سامسونگ گلکسی S23 اولترا به وجود نمایشگری با طراحی تخت اشاره دارند

همچنین Ahmed Qwaider اعلام کرده که میزان انحنای نمایشگر در مقایسه با گلکسی S22 اولترا کاهش یافته و این موضع احساس استفاده از نمایشگر تخت و بهبود تجربه کاربری قلم S Pen را به‌دنبال خواهد داشت. همچنین وی مدعی شده که سری گلکسی S23 در مدل‌های رنگی مشکی، سبز، کرم و بنفش عرضه خواهد شد. بر اساس یک شایعه پیش‌تر مطرح شده انتظار می‌رفت که این گوشی‌ها با مدل‌های رنگی مشکی، سبز، بژ و صورتی روانه بازار شوند.

 

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ میزان انحنای نمایشگر برای گلکسی S23 اولترا را کاهش خواهد داد

اگرچه Ahmed Qwaider یک افشاگر قابل اعتماد به‌شمار می‌رود؛ اما بعید است که رندرهای منتشر شده توسط وی، طراحی گلکسی S23 اولترا را به شکلی دقیق نمایش داده باشند؛ چرا که طراحی دستگاه چندان ارگونومیک به‌نظر نمی‌رسد و حتی نگاه کردن به آن نیز موجب آزردگی دست خواهد شد!

فارغ از رندرهای منتشر شده، عرضه گلکسی S23 اولترا با یک نمایشگر تخت امری کاملا محتمل به‌نظر می‌رسد؛ چرا که ظاهرا مدل نسل فعلی، آن‌طور که مد نظر سامسونگ بوده عمل نکرده و رسیدگی به شکایات مطرح شده از جانب کاربران نیز می‌تواند به افزایش فروش پرچم‌دار آینده کمپانی کمک کند. از سوی دیگر یک افشاگر با نام مستعار Ice Universe چندان با نظر Ahmed Qwaider موافق نبوده و تصاویر پیش‌تر منتشر شده توسط وی نشان می‌دهند که طراحی گلکسی S23 اولترا با مدل نسل فعلی تفاوت چندانی نخواهد داشت. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات اخیرا لو رفته با دیده تردید نگاه کنید.

بر اساس شایعات، سامسونگ در ماه فوریه امسال از گوشی‌های سری گلکسی S23 خود رونمایی خواهد کرد. بنابراین انتظار می‌رود که طی روزهای آتی شاهد افشای جزئیات بیش‌تری پیرامون پرچم‌داران آینده غول کره‌ای باشیم.

1 در مورد “رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S23 اولترا با نمایشگر تخت منتشر شد”

  1. طراحی پشتی بسیار زشته .
    اما این موبایل بی نظیره هر آنچه از یک موبایل انتظار داریم .

    اما مثل iphone ultra تمام عیار نیست و نقطعه ضعف طراحی دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH