تصاویر Pixel 7a

تصاویر گوشی اقتصادی گوگل Pixel 7a فاش شدند!

تصاویر فاش شده از گوگل Pixel 7a طراحی مشابهی با نسل قبل و نرخ به‌روزرسانی تصویر 90 هرتزی را نشان می‌دهند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

یک ویدیوی جدید از مدل بعدی سری Pixel منتشر شده است. گوگل پیکسل 7a که هنوز عرضه نشده است احتمالا با نرخ به‌روزرسانی صفحه نمایش 90 هرتزی عرضه خواهد شد. این ویدیو همچنین طراحی مشابه Pixel 7a را با مدل قبلی خود نشان می‌دهد.

گوگل Pixel 7a در ادامه سال جاری وارد بازار خواهد شد، چرا که Pixel 6a در ماه مه 2022 عرضه شد و هم‌اکنون ویدیوی فاش شده، تمام شدن طراحی Pixel 7a را نشان می‌دهد.

ویدیوی لو رفته پیکسل 7a به یک گروه ویتنامی در فیس بوک مرتبط است. در کنار سخت افزار، رابط‌ کاربری این گوشی هوشمند نیز فاش شد. ویدیوی فاش شده تماماً رندرهای قبلی در مورد پیکسل 7a را تأیید می‌کند.

گوشی گوگل Pixel 7a دارای ماژول دوربین مشابه پیکسل 6a است. بدنه پشتی کامپوزیت حرارتی سه بعدی نیز برای این گوشی هوشمند نمایش داده شد. نرخ رفرش 90 هرتز برای گوشی هوشمند پیکسل آینده یک پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبلی خود به حساب می‌آید چرا که پیکسل 6a دارای نرخ رفرش 60 هرتز بود.

گوشی هوشمند جدید دارای یک صفحه نمایش متقارن و یک سوراخ پانچ در مرکز برای دوربین جلو است. این ویدیو همچنین حاشیه‌های ضخیمی را در اطراف صفحه نمایش گوشی نشان می‌دهد.

مشخصات داخلی Pixel 7a هنوز تایید نشده است، اما تراشه Tensor G2 ممکن است در اولویت انتخاب باشد. همچنین این گوشی دارای صفحه نمایش OLED و دوربین دوگانه پشتی خواهد بود.

اطلاعات بیشتری درباره Pixel 7a وجود دارد که قبلاً از طریق شایعات و کدهای منبع فاش شده بودند. برای مثال شایعه شده که این گوشی هوشمند با قابلیت شارژ بی‌سیم عرضه می‌شود اما این جزئیات قطعی نیستند. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری در مورد Pixel 7a در آینده منتشر شود، زیرا رونمایی رسمی آن در مراحل آخر آماده‌سازی است.

تصاویر Pixel 7a

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH