ارز چیلیز

اکوسیستم ارز چیلیز چطور کار می‌کند؟

ارز چیلیز را می‌توانیم بزرگ‌ترین پروژه ارز دیجیتال در بخش ورزش و سرگرمی در نظر بگیریم. این پروژه سعی کرده تا با ارایه راه‌حل‌های مبتنی بر ارز دیجیتال، تیم‌های ورزشی را به هواداران آن‌ها متصل کند و ارتباط این دو با یکدیگر را ساده‌تر کند. در ادامه قرار است با بخش‌های مختلف این پروژه و نحوه کارکرد آن آشنا شوید.

ارز چیلیز چطور کار می‌کند؟

توکن چیلیز نقش ارز بومی پلتفرم Socios را بازی می‌کند. به این معنی که کاربران برای خرید توکن‌های هواداری در این پلتفرم، ابتدا نیاز دارند تا CHZ خریداری کنند و سپس از آن در این پلتفرم استفاده کنند و حتی ان.اف.تی خریداری کنند.

پروژه چیلیز روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است. به این معنی که امنیت این پروژه توسط شبکه اتریوم تامین می‌شود و شبکه اتریوم یکی از امن‌ترین شبکه‌های این حوزه محسوب می‌شود؛ بنابراین برای چیلیز هم مشکلی از این بابت پیش نخواهد آمد. البته این رمزارز به‌عنوان یک توکن BEP2 که توکن‌های بر بستر شبکه بایننس اسمارت ‌چین هستند هم کار خود را انجام می‌دهد. به طور کلی توکن‌های CHZ همچنین سه توکن دیگر هم ارایه می‌دهند.ندازیا

توکن‌های هواداری

این توکن‌ها دارایی‌های دیجیتالی هستند که روی شبکه چیلیز راه‌اندازی می‌شوند و نحوه خرید آن‌ها از طریق پلتفرم Socios است. دارندگان این توکن‌ها این توانایی را پیدا می‌کنند که در یکسری نظرسنجی‌های مربوط به تیم، حق رای‌دادن پیدا کنند.

توکن‌های قفسه

وقتی یک تیم ورزشی وارد شبکه چیلیز می‌شود، یک قفسه ایجاد می‌شود که در آن، سرمایه‌گذاران توکن‌های CHZ خود را پس از چهار ماه نگه‌داری، با توکن‌های قفسه (Locker Tokens) مبادله می‌کنند. این توکن‌ها را می‌توان با توکن‌های هواداری، آن هم همراه با 10 درصد بازپرداخت توکن CHZ معامله کنند.

ان.اف.تی‌های ERC-1155 چیلیز

استاندارد ERC-1155 برای ساخت توکن‌های مثلی و همچنین غیرمثلی در یک پروتکل مورد استفاده قرار می‌گیرد. چیلیز طی یک همکاری با انجین (Enjin) برای تیم‌های ورزشی معتبر کلکسیون‌های ان.اف.تی راه‌اندازی کرد. هدف این استاندارد این است که عملکرد یک توکن را که هم به‌عنوان ERC-20 و هم ERC-721 عمل می‌کند، افزایش دهد.

قیمت ارز چیلیز

توکن CHZ اکنون در محدوده قیمتی 0.106 دلار در حال معامله است. در حال حاضر تقریبا 6.6 میلیارد از عرضه کل توکن CHZ در گردش قرار گرفته و عرضه حداکثر این توکن برابر با 8,888,888,888 در نظر گرفته شده است. همچنین CHZ ارزش بازاری تقریبا 704 میلیون دلاری دارد. هر پروژه‌ای برای خود یک نحوه توزیع توکن درنظر می‌گیرد و مکانیزم توزیع توکن چیلیز به‌صورت زیر است:

  • 5 درصد فروش و پیش فروش توکن
  • 5 درصد ذخیره یوزر بیس
  • 15 درصد برای بازاریابی
  • 15 درصد برای دستاوردهای استراتژیک
  • 3 درصد هیئت مشورت
  • 5 درصد برای تیم این پروژه
  • 5 درصد برای سرمایه‌گذاران اولیه

نحوه خرید ارز چیلیز

پلتفرم معاملاتی ارزیف یکی از بزرگ‌ترین اپلیکیشن‌های داخلی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. خرید ارز چیلیز با استفاده از این پلتفرم بسیار ساده است و شما می‌توانید با نصب این اپلیکیشن به مقدار دلخواه ارز چیلیز خریداری کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH