آپدیت iOS 16.3 اپل با اصلاحات مختلف به‌زودی منتشر خواهد شد

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید iOS 16.3 با برخی اصلاحات کلیدی طی هفته آینده منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی، خطوط افقی که به‌طور موقت بر روی نمایشگر ایجاد می‌شوند را حذف نموده و باگ مربوط به لاک اسکرین و ویجت آن‌را برطرف می‌کند. بعلاوه آپدیت جدید از هوم‌پاد نسل 2 و کلیدهای امنیتی فیزیکی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اپل به مشکل نمایش خطوط افقی روی برخی دستگاه‌های آیفون 14 پرو مکس پی برده و به‌زودی این مشکل را برطرف خواهد کرد. این خطوط هنگام روشن کردن نمایشگر گوشی یا راه‌اندازی دوباره آن روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شوند. نسخه بتا iOS 16.3 نشان می‌دهد که به‌روزرسانی جدید، مشکل نمایش مشکی‌رنگ تصویر پس‌زمینه در لاک اسکرین که در برخی موارد مشاهده می‌شود را برطرف می‌کند.

ویجت Home Lock Screen که پس از انتشار iOS 16.2 کنار گذاشته شده بود؛ اکنون بار دیگر به‌کار گرفته شده و وضعیت را به شکل دقیق نمایش می‌دهد. مشکل عدم پاسخگویی صحیح سیری به درخواست‌های موسیقی‌ نیز احتمالا برطرف شده و به‌روزرسانی جدید موجب حل این مشکل در گوشی‌های هوشمند و CarPlay خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها ورژن جدید iOS در روز سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته آینده منتشر خواهد شد. همچنین اپل به‌طور همزمان، به‌روزرسانی macOS Ventura 13.2 را برای کامپیوترهای مک‌بوک خود منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH