عجیبترین CES 2023

معرفی عجیب‌ترین گجت‌هایی که در CES 2023 رونمایی شدند

در این مقاله قصد داریم تا مروری بر عجیبترین تکنولوژی‌های مرتبط با دنیای تلفن‌های هوشمند که در CES 2023 معرفی شده‌اند، بیاندازیم.  با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

مراسم CES 2023 مکانی برای دیدن گوشی‌های هوشمند جدید نیست، زیرا تنها تعداد کمی از آن‌ها در این نمایشگاه معرفی شده‌اند، اما فکر نکنید که این بدان معناست که به طور کامل از محصولات مرتبط با موبایل بی‌بهره است.

علاوه بر بسیاری از گجت‌های پوشیدنی‌، این نمایشگاه، خانه انواع گجت‌های غیرمعمول، عجیب و غریب و اغلب تغییر دهنده زندگی شماست. ما بهترین‌ها را اینجا جمع کرده‌ایم.

Fufuly توسط Yukai Engineering

از شرکتی که بالشتک دم دار Qoobo و ربات انگشت گزنده Amagami Ham Ham به ما داده است، Fufuly، یک محصول جدید با عنوان بالش ضد اضطراب معرفی شد. بالش بزرگ، سفید و کرکی، فراتر از یک بالش ساده‌است چرا که «نفس می‌کشد» و شما را به حالت آرامش می‌رساند. بدن شما به صورت ناخودآگاه با الگوی نفس کشیدن این بالش هماهنگ می‌شود تا شما به آرامش برسید.

دو حالت اصلی وجود دارد که برای کمک به آرامش بدن شما طراحی شده است، و حالت سومی که از تکنیک‌های مختلف تنفس استفاده می‌کند.

شرکت Yukai Engineering می‌گوید این بالش، اولین وسیله در نوع خود است که «قادر است ریتم و دامنه حرکات خود را به طور همزمان کنترل کند»، به این معنی که شما واقعاً نفس کشیدن آن را احساس می‌کنید. به گونه‌ای طراحی شده که شما را تشویق می‌کند تا دستان خود را دور آن قرار دهید.

بالش Fufuly از باتری استفاده می‌کند و کاملا قابل حمل است، بنابراین می‌توانید آن را به هر جایی ببرید. مشخص نیست که Fufuly چه زمانی عرضه می‌شود، اما محصولات قبلی Yukai Engineering از طریق کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی عرضه شده‌اند.

L’Oréal Hapta

این محصول به خوبی آنچه را که ما دوست داریم در CES ببینیم را در بر می‌گیرد. این فن‌آوری جالبی است که به روشی نوآورانه و تغییر دهنده بالقوه زندگی استفاده می‌شود. از آن به عنوان «اعمال کننده آرایش هوشمند کامپیوتری دستی» یاد می‌شود و برای کمک به افرادی که حرکات دست و بازو محدودی دارند کمک می‌کند تا آرایش خود را بهتر انجام دهند.

این دستگاه کنترل‌های حرکتی هوشمند و طراحی ارگونومیک را ترکیب می‌کند تا از رژ لب به‌طور پیوسته و مرتب استفاده کنید.

هاپتا دارای یک اتصال مغناطیسی با چرخش 360 درجه و خمش 180 درجه است، در حالی که سر آن می‌تواند در هنگام استفاده در موقعیت خود قفل شود. جزئیات دقیق نحوه عملکرد آن بسیار کم است، اما کمی شبیه یک گیمبال دستی به نظر می‌رسد. باتری داخلی با استفاده مداوم حدود یک ساعت دوام می‌آورد. سرها نیز قابل تعویض هستند و آماده استفاده برای سایر کاربردهای آرایشی غیر از رژ لب هستند.

لورآل می‌گوید که هاپتا را در سال 2023 با اعمال کننده رژ لب از طریق برند Lancôme عرضه می‌کند و به یکی دیگر از رونمایی‌های جالب این شرکت در CES 2023 به L’Oréal Brow Magic می‌پیوندد.

Loovic

این یک وسیله ناوبری است که به دور گردن خود می‌بندید و شما را از نگاه کردن به صفحه تلفن هنگام استفاده از نقشه یا برنامه ناوبری باز می‌دارد. این وسیله به طور خاص برای کمک به افرادی با چالش‌های تشخیص فضایی و برای کسانی که یادگیری مسیرها برایشان سخت است طراحی شده است.

نرم‌افزار این محصول نقاط خاص را انتخاب می‌کند و ویژگی‌هایی را شناسایی می‌کند که برای افراد دارای نقص‌ها راحت‌تر دنبال می‌شوند و از یک سری پیام‌های لمسی و صوتی برای راهنمایی آن کاربر استفاده می‌کند.

طبق وب سایت این شرکت، Loovic هنوز در مراحل اولیه توسعه است، بنابراین هنوز برای خرید در دسترس نیست. با کاوش در جزئیات، به نظر می‌رسد که Loovic برای استفاده در خودرو و به عنوان راهی برای راهنمایی افرادی که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند در صورت وقوع بلایای طبیعی که نیاز به تخلیه دارند نیز در نظر گرفته شده است.

Ashirase

مانند Loovic، محصول بعدی یعنی Ashirase یک دستگاه ناوبری پوشیدنی است، اما این بار به یک کفش متصل است و از بازخورد لمسی برای راهنمایی، همراه با کمک صوتی از طریق یک برنامه در تلفن شما استفاده می‌کند. وزن این دستگاه کوچک 65 گرم بوده و دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX5 و سه رنگ مختلف است. باتری داخلی تا 12 ساعت قبل از نیاز به شارژ مجدد دوام می‌آورد.

طراحی Ashirase را می‌توان به راحتی با کفش‌های مختلف عوض کرد. برنامه همراه دارای ویژگی‌های دسترس‌پذیری مختلفی است تا استفاده از آن را آسان‌تر کند. این دستگاه هنوز برای خرید در دسترس نیست، اما وب سایت نشان می‌دهد که به زودی منتشر خواهد شد.

Nowatch

این NoWatch است که Now-watch تلفظ می‌شود، نه no-watch، و یک ساعت هوشمند است که تماماً در مورد تمرکز و ماندن در لحظه است. هیچ صفحه‌ای در Nowatch وجود ندارد و به جای نمایش دادن اعلان‌ها یا حتی اعلام زمان، این ساعت استرس، خواب و حال کاربر را اندازه‌گیری می‌کند. این ساعت در تلاش است تا هیچ حواس پرتی برای شما ایحاد نکند تا شما را آرام نگه دارد.

در واقع با نسخه‌های مختلف ظاهری، سنگ‌‌های قیمتی آن بسیار خاص به نظر می‌رسد. هنگام خرید این ساعت شما می‌توانید گزینه‌هایی مانند رز کوارتز، عقیق سفید، چشم ببر و آمتیست و جنسی میان فولاد ضد زنگ، طلا یا نقره انتخاب کنید. عمر باتری فقط چهار روز، برای این ساعت کوتاه است، و شروع قیمت از 499 دلار به بالا کمی گران است، به علاوه یک بسته اشتراکی نیز به همراه آن وجود دارد.

LG Breeze

ال‌جی بریز هدفون‌هایی هستند که امواج مغزی خواب را مانیتور می‌کنند. یک حسگر EEG فعالیت مغز را به صورت زنده بررسی می‌کند، به این معنی که هدفون‌های آن به عنوان یک دستگاه ردیابی خواب عمل می‌کنند، اما این تنها شروع ماجراست.

این محصول همچنین فعالیت در طول روز را از طریق یک برنامه همراه کنترل می‌کند و صداهای ویژه همگام‌سازی شده با EEG را پخش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که نه تنها بهترین خواب را داشته باشید، بلکه بر اساس فعالیت‌هایتان مناسب‌ترین خواب را برای ریکاوری نیز داشته باشید.

عجیبترین CES 2023

صداهای همگام سازی شده با EEG تنها راه‌ها نیستند. 80 آهنگ داخلی از جمله صداهای ASMR وجود دارد و همچنین می‌توان آن را به YouTube متصل کرد. جالب اینجاست که کیس مورد استفاده برای نگهداری هدفون‌ها دارای عملکرد “UVnano” است که در آن نور فرابنفش آن‌ها را تمیز و عاری از باکتری‌ها نگه می‌دارد.

مشخص نیست که ال‌جی بریز که با نام ال‌جی Brid.zzz نیز شناخته می‌شود، در سطح بین‌المللی عرضه شود یا خیر. بیانیه مطبوعاتی نشان می‌دهد که آن‌ها در نیمه اول سال 2023 در کره جنوبی عرضه خواهند شد. هدفون‌های مخصوص خواب چیز جدیدی نیستند، Bose SleepBuds 2 و QuietOn 3 نمونه‌های قابل توجهی هستند، اما هدفون‌هایی که مغز شما را هنگام خواب ردیابی می‌کنند، بسیار نادر هستند. یعنی دقیقا یکی از محصولاتی که در لیست عجیبترین رونمایی ها از CES 2023 به دنبال آن هستیم.

رویه تشک Pepaminto

در نگاه اول، این یک محصول خانه هوشمند است، اما برای استفاده صحیح از آن به یک اپل واچ نیاز دارید. رویه تشک Pepaminto از سنسورهای ساعت و ردیابی ضربان قلب برای تنظیم دمای تخت هنگام خواب استفاده می‌کند و حتی می‌تواند تغییرات ظریفی را در مناطق مختلف بدن ایجاد کند. این محصول حتی کیفیت هوای اتاق خواب را هنگام حفظ راحتی در نظر می‌گیرد. با استفاده از Digital Crown در اپل واچ نیز می‌توان تغییرات دما را به صورت دستی انجام داد.

این رویه دارای نوارهای گرم کننده نازک در داخل و نوارهای خنک کننده از گرافیت است، بنابراین نه تنها شما را گرم می‌کند، بلکه شما را خنک نیز می‌کند. Pepaminto در نمایشگاه CES 2023 معرفی می‌شود، سپس به صورت آزمایشی در بریتانیا و سوئیس عرضه خواهد شد و در طول سال به بازارهای بیشتری خواهد رسید.

2 در مورد “معرفی عجیب‌ترین گجت‌هایی که در CES 2023 رونمایی شدند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH