لنوو Tab Extreme

تهدیدی برای اپل و سامسونگ؟ تبلت لنوو Tab Extreme معرفی شد

لنوو تبلت پرچم‌دار جدید خود یعنی Tab Extreme را معرفی کرد که توانسته ویژگی‌ها و مشخصات بسیار خوبی را در آن قرار دهد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

اگر هنوز نشنیده‌اید، تبلت‌های بزرگ این روزها بسیار رایج هستند. همانطور که اندازه تلفن‌های هوشمند در دهه گذشته افزایش یافته است، تبلت‌های اندرویدی نیز به بزرگ‌تر شدن و بزرگ‌تر شدن خود ادامه داده‌اند و عملاً از طریق پایه‌های صفحه‌کلید و قلم‌های اختیاری جایگزین لپ‌تاپ‌های کامل شده‌اند.

تنها یک سال پس از اینکه سامسونگ از گلکسی تب اس 8 اولترا عظیم خود رونمایی کرد، شرکت لنوو با Tab Extreme با نگاهی خاص به این مفهوم بازگشته است.

مانند اکثر تبلت‌ها، همه چیز در اینجا حول صفحه نمایش می‌چرخد. اندازه این پنل OLED عظیم برابر با 14.5 اینچ، با وضوح 3000 در 1876 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. از فضای رنگی Dolby Vision، HDR10+، و DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود این تبلت برای تجربه کردن یا تولید کردن محتوا ایده‌آل باشد.

همراه با هشت بلندگوی 4 کاناله JBL با پشتیبانی از Dolby Atmos، تبلت Lenovo Tab Extreme یک صفحه رویایی برای عاشقان سینما است.

مشخصات لنوو Tab Extreme

صفحه نمایش
14.5 اینچی
رزلوشن 3000 در 1876 از نوع OLED
120 هرتزی
تراشه
مدیاتک Dimensity 9000
رم و حافظه ذخیره سازی
12 گیگابایت
حافظه ذخیره سازی
256 گیگابایت
دوربین اصلی
13 مگاپیکسلی f/2.4 AF
5 مگاپیکسلی FF f/2.2
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
باتری
12,300 میلی‌آمپر
فست شارژ 68 وات
ابعاد
327.8 در 210.8 در 5.85 میلی‌متر
وزن
740 گرم
ارتباصات
Wi-Fi 6e
Bluetooth 5.3
دیگر اطلاعات
2 عدد USB-C
اسلات microSD

البته این تبلت، مشخصات سخت افزاری لازم برای استفاده از این صفحه نمایش عالی را نیز دارد. لنوو یک پردازنده مدیاتک Dimensity 9000 را با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه با یک اسلات کارت microSD برای فضای اضافی انتخاب کرده است.

باتری عظیم 12300 میلی آمپر ساعتی آن برای 12 ساعت پخش بی‌وقفه ویدیو رتبه بندی شده است و با شارژ سریع 68 واتی همراه است. همچنین دارای دو درگاه USB-C، یکی USB 3.2 Gen 1 با قابلیت خروجی ویدیو و شارژ معکوس و دیگری درگاه USB 2.0 با ورودی DisplayPort است.

لنوو تبلت خود را با اندروید 13 همراه با وعده سه ارتقاء سیستم عامل و چهار سال وصله امنیتی عرضه می‌کند. این تقریباً به اندازه تمام شرکت‌های سازنده تبلت به جز اپل و سامسونگ خوب است. Tab Extreme همچنین از چهار برنامه چندوظیفه‌ای و حداکثر ده برنامه به طور همزمان به عنوان پنجره‌های شناور پشتیبانی می‌کند، درست مانند لپ‌تاپ‌هایی که قرار است جایگزین آن‌ها شود.

لنوو Tab Extreme

لنوو انواع لوازم جانبی مختلفی دارد که ارزش بررسی برای این تبلت را دارند. Precision Pen 3 دقیقاً در جعبه قرار داده شده و از لحظه تحویل گرفتن تبلت از فروشگاه، امکان طراحی یا یادداشت را فراهم می‌کند.

قاب فولیو و کیبورد نیز به صورت جداگانه برای فروش در دسترس هستند که مورد دوم شامل یک پایه قابل تنظیم، یک محفظه نگه‌داری برای قلم و یک نور پس زمینه برای تایپ در تاریکی است. طراحی کیبورد این تبلت، مخصوصا تاچ‌پد آن، صفحه کلید مجیک اپل برای آیپدهای اخیر را به یاد می‌آورد.

در کنار این ویژگی‌های بسیار خوب، این تبلت یک ضعف بزرگ دارد: قیمت آن! لنوو Tab Extreme که قرار است بعداً در سال 2023 عرضه شود، از 1199 دلار شروع می‌شود که 100 دلار بیشتر از قیمت Galaxy Tab S8 Ultra است. این یک تبلت بسیار گران قیمت بوده و ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا ارزش خرید دارد یا خیر.

لنوو همچنین از Smart Paper، یک تبلت 10.3 اینچی E-Ink با قلم و قاب فولیو رونمایی کرده است. این تبلت قبل از هر چیز برای یادداشت برداری ساخته شده است، اما از طریق sideloading، می‌توانید هر برنامه اندرویدی را نصب کنید. این تبلت با قیمت 400 دلار، زمانی در اواخر سال 2023 به فروش خواهد رسید که محصول بسیار ارزان‌تری خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH