تبلت نوکیا T21 با قیمت 240 دلار به بازار آمد

نوکیا T21 یک تبلت اندرویدی با ویژگی‌هایی است که آن را از بیشتر تبلت‌های دیگر در محدوده قیمتی مشابهش متمایز می‌کند. نمایشگر این تبلت، یک پنل 10.36 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل است. پردازنده هشت هسته‌ای Unisoc T612،‌ دو گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. همچنین از ورودی قلم Wacom پشتیبانی می‌کند که البته در بسته فروش دستگاه موجود نیست.

نوکیا T21 اولین بار در پاییز گذشته در اروپا عرضه شد اما امروزدر بازار جهانی عرضه شده است. قیمت‌ خرده فروشی این دستگاه از 240 دلار شروع می‌شود، اما در حال حاضر آفر ویژه‌ای در آمریکا وجود دارد که به مشتریان امکان می‌دهد یک تبلت نوکیا T21 را به همراه یک کاور تاشو با قیمت 230 دلار تهیه کنند.

کمپانی HMD که این روزها گوشی‌ها و تبلت‌های با برند نوکیا را تولید و عرضه می‌کند، می‌گوید:  Nokia T21 در دو نسخه عرضه می‌شود؛ WiFi-only و WiFi + 4G LTE. اگرچه به نظر می‌رسد فعلا فقط مدل WiFi را برای فروش در ایالات متحده در نظر گرفته است.

در قلب این تبلت، یک پردازنده Unisoc T612 قرار دارد که دارای دو هسته پردازشی ARM Cortex-A75 و هشت هسته Cortex-A55 است. این تراشه، نسبتاً میان رده است و انتظار می‌رود عملکردی بین تبلت‌های  آمازون Fire HD 10 و آمازون Fire Max 11 جدید را ارائه دهد. همچنین از WiFi 5، بلوتوث 5.0 و GPS پشتیبانی می‌کند. مدل‌های دارای 4G از NFC نیز پشتیبانی می‌کنند.

شرکت HMD، قلم دیجیتال را همراه با تبلت ارائه نکرده است، اما می‌گوید که تبلت T21 از فناوری Wacom WGP و AES 2.0 پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید از تمامی قلم‌های حساس به فشار موجود در بازار استفاده کنید.
از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به باتری 8200 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی، پورت USB 2.0 Type-C، جک 3.5 میلی‌متری صدا و کارت‌خوان microSD با پشتیبانی از کارت‌هایی تا ظرفیت 512 گیگابایت اشاره کرد.

نوکیا T21 با اندروید 12 عرضه می‌شود، اما HMD می‌گوید حداقل دو به‌روزرسانی سیستم عامل اصلی را برای این تبلت ارائه خواهد کرد. اندروید 13 از آگوست گذشته منتشر شده است و اندروید 14 نیز پاییز امسال در دسترس خواهد بود، بنابراین نرم‌افزاری که به صورت پیش‌فرض روی این تبلت عرضه می‌شود در حال حاضر کمی قدیمی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH