آپدیت MIUI 13 برای گوشی پوکو M3 به‌زودی در کلیه مناطق جهان منتشر خواهد شد

اکنون تعداد زیادی از کاربران پوکو M3 بی‌صبرانه منتظر دریافت آپدیت MIUI 13 برای گوشی خود هستند. آپدیت MIUI 13 برای گوشی پوکو M3 هنوز در هیچ‌ یک از مناطق جهان منتشر نشده است. اکنون این پرسش در ذهن مطرح می‌شود که به‌روزرسانی مورد اشاره در چه مناطقی منتشر نشده و آخرین وضعیت انتشار آپدیت MIUI 13 برای این مناطق به چه ترتیب است؟ در ادامه به پرسش‌هایی از این دست پاسخ داده شده است.

پوکو M3 یکی از گوشی‌های بسیار محبوب تولید شده توسط پوکو به‌شمار می‌رود. امروزه تعداد بسیار زیادی از کاربران از این گوشی هوشمند استفاده می‌کنند. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 6.53 اینچی IPS LCD، پیکره‌بندی دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 662 ساخت کوالکام است. پوکو M3 در نوع خود یک محصول جالب توجه قلمداد شده و توجه بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب نموده است.

کاربران بارها خواهان انتشار آپدیت MIUI 13 برای این مدل شده‌اند؛ اما این به‌روزرسانی هنوز در برخی مناطق جهان منتشر نشده است. به بیان دقیق‌تر آپدیت MIUI 13 برای پوکو M3 هنوز برای مدل‌های جهانی، منطقه اقتصادی اروپا، اندونزی، هندوستان، ترکیه، روسیه و تایوان منتشر نشده است. اکنون کاربران مقیم این مناطق خواهان اطلاع از آخرین وضعیت عرضه به‌روزرسانی برای گجت‌های خود هستند. اکنون زمان پاسخگویی به سوالات این دسته از کاربران فرا رسیده است.

پوکو M3 با رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار شد. ورژن‌های کنونی این گوشی شامل V12.5.10.0.RJFMIXM، V12.5.8.0.RJFEUXM، V12.5.6.0.RJFINXM، V12.5.9.0.RJFIDXM، V12.5.4.0.RJFTWXM، V12.5.7.0.RJFTRXM و V12.5.8.0.RJFRUXM هستند. پوکو M3 هنوز آپدیت MIUI 13 را در تمامی مناطق جهان دریافت نکرده است.

این به‌روزرسانی برای مدل‌های جهانی، منطقه اقتصادی اروپا، اندونزی، هندوستان، ترکیه، روسیه و تایوان تست شده است. بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده به‌نظر می‌رسد که آپدیت MIUI 13 برای پوکو M3 در مناطق جهانی، منطقه اقتصادی اروپا، اندونزی، هندوستان، ترکیه، روسیه و تایوان منتشر شده است. این به‌روزرسانی به‌زودی در کلیه مناطقی که تاکنون به آن دسترسی نداشته‌اند؛ عرضه خواهد شد.

آپدیت MIUI 13 برای پوکو M3 در مناطق جهانی، منطقه اقتصادی اروپا، اندونزی، هندوستان، ترکیه، روسیه و تایوان به‌ترتیب از شماره مدل‌های V13.0.1.0.SJFRUXM، V13.0.1.0.SJFTRXM، V13.0.1.0.SJFINXM، V13.0.1.0.SJFIDXM، V13.0.1.0.SJFEUXM، V13.0.3.0.SJFMIXM و V13.0.1.0.SJFTWXM استفاده می‌کند. این به‌روزرسانی به بهبود پایداری سیستم کمک کرده و ویژگی‌های متعددی از جمله سایدبار جدید، ویجت‌ها و تصاویر پس‌زمینه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آپدیت MIUI 13 برای پوکو M3 حداکثر تا اواسط ماه ژانویه منتشر خواهد شد. نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که آپدیت MIUI 13 برای پوکو M3 بر پایه اندروید 12 منتشر خواهد شد. بدین‌ترتیب همزمان با انتشار به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 13، آپدیت اندروید 12 نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آپدیت MIUI 13 برای پوکو M3 را از کجا می‌توان دانلود کرد؟ کاربران به منظور دانلود آپدیت MIUI 13 برای گوشی پوکو M3 خود می‌توانند از ابزار MIUI Downloader استفاده کنند. بعلاوه کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند از آخرین اخبار مربوط به دستگاه خود مطلع شده و ویژگی‌های پنهان رابط MIUI را کشف کنند.

3 در مورد “آپدیت MIUI 13 برای گوشی پوکو M3 به‌زودی در کلیه مناطق جهان منتشر خواهد شد”

  1. با سلام
    من دوسال پیش پوکو M3 خریدم ولی بخاطر ترس از مشکل خاموش شدن گوشی که تعداد زیادی از کاربران با آن روبرو شدند هنوز هیچگونه آپدیتی نکردم و هنوز با miui12کار میکنم آیا برای آپدیت miui12/5 اقدام کنم؟

    1. سعید صانعی

      سلام، آپدیت گوشی اونقدری که برای همه مهمه، واقعا کارآمد نیست و تغییر بزرگی در گوشی ایجاد نمیکنه، اگر از وضعیت فعلی گوشی خودتون رضایت دارید بهتره آپدیتش نکنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH