کنسول Razer Edge

کنسول بازی ابری Razer Edge با پشتیبانی از 5G و وای‌فای 6 معرفی شد

کنسول Razer Edge توسط این شرکت در CES 2023 معرفی شد، این کنسول با سرویس‌های استریم بازی‌ها مانند Xbox Cloud Gaming کار می‌کند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

کنسول Razer Edge با همکاری Verizon در تاریخ 26 ژانویه در ایالات متحده به فروش می‌رسد. توجه داشته باشید که اگر از طرفداران Verizon نیستید یا قصد ندارید در بیرون از خانه بازی کنید، یک نسخه مخصوص Wi-Fi نیز وجود دارد.

نسخه وای فای کنسول Razer Edge با قیمت 400 دلار به فروش می‌رسد. Founders Edition شامل یک هدفون Razer Hammerhead True Wireless (2021) است و قیمت آن 500 دلار است. همین الان مدل Wi-Fi این کنسول در سایت Razer.com برای پیش‌خرید در دسترس است.

به جز وای‌فای، نسخه Verizon نیز وجود دارد. قیمت خرده فروشی این محصول 600 دلار است، اما می‌توانید آن را با 360 دلار (10 دلار در ماه برای 36 ماه) برای مدت محدود با قرارداد جدید دریافت کنید. گزینه دیگر این است که یک گوشی هوشمند جدید 5G در کنار Razer Edge 5G را نیز بخرید که قیمت این کنسول را به 180 دلار (5 دلار در ماه برای 36 ماه) کاهش می‌دهد.

کنسول Razer Edge

کنسول Razer Edge دارای یک کنترلر Kishi V2 Pro بوده که قابل جدا شدن است، بنابراین این محصول در اصل یک تلفن است، اگرچه ما 100٪ مطمئن نیستیم که آیا می‌تواند تماس تلفنی هم برقرار کند یا خیر.

به هر حال، Razer Edge مجهز به اسنپدراگون G3x Gen 1 است که به نظر می‌رسد بر اساس اسنپدراگون 888 ساخته شده است. این کنسول دارای خنک کننده فعال است، بنابراین می‌تواند عملکرد بالاتری نسبت به یک گوشی داشته باشد. این چیپست با 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 (قابل ارتقا با کارت‌های microSD تا 2 ترابایت) طراحی و ساخته شده است.

چیزی که به این دستگاه نسبت به کنسول‌هایی مانند Steam Deck و Nintendo Switch برتری می‌دهد، صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED آن است. این صفحه دارای وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل (با نسبت 20:9) و نرخ به‌روزرسانی 144 هرتزی است. برای مقایسه، Switch OLED دارای صفحه نمایش 7 اینچی، Steam Deck دارای LCD 7 اینچی است، اما هر دو تنها وضوح 720p دارند و تنها با فرکانس 60 هرتز کار می‌کنند. با این حال، هیچ کلمه‌ای در مورد نرخ نمونه برداری لمسی وجود ندارد.

کنسول Razer Edge

تمامی نسخه‌های Razer Edge دارای اتصال Wi-Fi 6E هستند. می‌توانید از این قابلیت برای پخش بازی‌ها از رایانه یا کنسول بازی خود و همچنین استفاده از خدمات پخش بازی استفاده کنید. البته، این چیپست به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند از پس بازی‌های بومی اندروید و شبیه سازی نیز برآید.

نسخه‌ای که Verizon ارائه می‌کند دارای 5G است. هر دو نسخه وای‌فای 6 گیگاهرتزی و 5G اتصالات کم تاخیر را برای تجربه‌ای با حداقل تاخیر ارائه می‌دهند.

بلوتوث 5.2 نیز در این کنسول قرار داده شده و کنترلر آن دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. اگر نمی‌خواهید از هدفون استفاده کنید، بلندگوهای دو طرفه با THX Spatial Audio، به‌علاوه 2 میکروفون برای چت صوتی نیز وجود دارد. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو (1080p@60fps ویدیو) قرار داده شده است.

یک باتری 5000 میلی آمپری در داخل آن وجود دارد که وظیفه شارژدهی را برعهده دارد، اما خبری از سرعت شارژ این باتری نیست. وزن خود دستگاه 264 گرم است که با اتصال کنترلر به 401 گرم می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH