عرضه فیدلیتی در بورس کالا از امروز آغاز می‌شود

عرضه 750 دستگاه فیدلیتی امروز در بورس کالا آغاز می‌شود. خریداران باید 50 درصد از مبلغ این خودرو یعنی 386 میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت پرداخت کنند.

براساس اطلاعیه‌ فروش فیدلیتی، هر فرد با یک کد ملی می‌تواند خودرو خریداری کند، نکته مهم دیگر این است که افراد نباید از ابتدای سال 98، خودرویی از بهمن موتور و سایر خودروسازان خریداری کرده باشند، چون در غیر این صورت، مجاز به ثبت‌نام در این طرح نخواهند بود.

سند و شماره‌گذاری خودرو به نام خریدار صادر خواهد شد. علاوه بر آن، خریداران باید همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله در بورس کالا در مدت زمان تعیین شده، حداکثر پس از 7 روز به آدرس بهمن موتور مراجعه کرده و پروفایلی برای خود درست کنند، بیمه‌گران موردنظر را انتخاب کرده و هزینه‌های جانبی را نیز بپردازند. هزینه‌های جانبی نیز شامل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها که مبلغ 173 میلیون و 919 هزار و 27 ریال خواهد بود.

خریداران باید این هزینه‌ها که شامل 133 میلیون ریال بابت مالیات و عوارض شماره‌گذاری، 435 هزار ریال بابت هوشمندسازی کارت خودرو، 500 هزار ریال بابت هزینه خدمات پست، 2 میلیون و 800 هزار ریال تولید پلاک و شماره‌گذاری، 37 میلیون و 184 هزار و 27 ریال بیمه شخص ثالث هستند، را سر موقع پرداخت کند.

متقاضیان نمی‌توانند بر اساس موجودی محصول رینگ انتخاب کرده چرا که از سوی شرکت بوده و امکان تغییر رینگ وجود نخواهد داشت!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH