تغییر ناوبری اینستاگرام برای ارتباط ساده‌تر با دوستان

تب Shop اینستاگرام از منوی اصلی این برنامه حذف خواهد شد و به جای آن، تب جدید Create قرار داده خواهد شد، با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

اینستاگرام در پستی در مرکز راهنمایی خود اعلام کرد که تب Shop را از ناوبری اصلی اپلیکیشن گوشی خود حذف خواهد کرد. این حرکت برای بسیاری تعجب‌آور است، زیرا تب Shop بخشی از ناوبری اصلی برنامه از نوامبر 2020 تاکنون بوده است.

این شرکت می‌گوید که از ماه فوریه، میانبر Create به پیمایش مرکزی برنامه اضافه می‌شود و جایگزین موقعیت فعلی Reels می‌شود. اما نگران نباشید، Reels از ناوبری اصلی حذف نمی‌شود، فقط به سمت راست حرکت می‌کند.

از ماه فوریه، ناوبری اینستاگرام را تغییر می‌دهیم تا اشتراک‌گذاری و ارتباط افراد با دوستان و علایق خود را آسان‌تر کنیم. اکنون نوار پیمایش در پایین برنامه دارای میانبر ایجاد محتوا در مرکز و Reels در سمت راست خواهد بود.

بخش Reels مکان موقعیتی خود را به تب Shop خواهد داد و خودش به بخش راست منو خواهد رفت. خبر بد برای تب Shop اینستاگرام این است که این بخش به طور کامل از ناوبری اصلی در برنامه حذف می‌شود. به نظر می‌رسد که این شرکت به جای بخشی اختصاصی برای خرید در برنامه، بر تجربه خرید در دیگر بخش‌ها مثل فید، استوری‌ها، حلقه‌ها و تبلیغات تمرکز کرده است.

به عنوان بخشی از این تغییر، تب Shop اینستاگرام حذف خواهد شد. همچنان می‌توانید فروشگاه خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کنید، زیرا ما همچنان به سرمایه‌گذاری در تجربه‌های خرید ادامه می‌دهیم که بیشترین ارزش را برای مردم و کسب‌وکارها در فید، داستان‌ها، حلقه‌ها، تبلیغات و موارد دیگر فراهم می‌کند.

در حالی که اینستاگرام می‌گوید که تغییر در ناوبری در ماه فوریه رخ می‌دهد، تاریخ دقیقی برای زمان وقوع این تغییر ارائه نکرده است.

این خبر چند هفته پس از آن منتشر شد که این شرکت ویژگی جدید Notes خود را راه‌اندازی کرد و یک ویژگی شبیه به شبکه اجتماعی قدیمی MySpace را بازگرداند که به شما امکان می‌دهد وضعیت خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا مکالمه‌های بیشتری ایجاد شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH