عرضه Poco X5

شیائومی پوکو X5 و X5 پرو به‌زودی معرفی خواهند شد

دو گوشی جدید پوکو از پلتفرم TDRA گواهینامه دریافت کرده‌اند که مشخصات آن‌ها را فاش نمی‌کند اما خبر از عرضه Poco X5 در آینده‌ای نزدیک می‌دهد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

شایعات حاکی از آن است که سری Poco X5 در اوایل ماه جاری میلادی در هند عرضه خواهد شد. این خانواده، دو مدل با نام‌های Poco X5 و Poco X5 Pro خواهد داشت. هر دو مدل اکنون گواهینامه پلتفرم گواهی TDRA را دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد زمان زیادی تا معرفی و عرضه این گوشی‌ها باقی نمانده است.

لیست شدن این دو گوشی در TDRA هیچ اطلاعات قابل توجهی در مورد مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها فاش نمی‌کند. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که Poco X5 می‌تواند یک نسخه بهینه‌سازی شده از Redmi Note 12 5G باشد. با این تفاوت که در حالی که نوت 12 دارای چیپست اسنپدراگون 4 نسل 1 است، نسخه پوکو ممکن است به چیپست اسنپدراگون 695 مجهز شود.

شرکت Redmi به تازگی از Redmi Note 12 Pro Speed Edition در بازار چین رونمایی کرده است. این دستگاه احتمالاً به Poco X5 Pro 5G تغییر نام خواهد داد. به غیر از عرضه در هند، انتظار می‌رود هر دو مدل X5 به بازار جهانی نیز وارد شوند.

گوشی Poco X5 ممکن است دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و دوربین‌های سه‌گانه عقب 48 مگاپیکسلی باشد. این گوشی مجهز به اسنپدراگون 695 ممکن است دارای رم LPDDR4x، حافظه داخلی UFS 2.2 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی نیز باشد.

گوشی Poco X5 Pro ممکن است با صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتزی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) عرضه شود. در عمق پردازشی این گوشی، تراشه اسنپدراگون 778G، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی، رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 قرار داده شده است.

هر دو گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه خود خواهند بود. این دو گوشی ممکن است با سیستم عامل Android 13 و MIUI 13، عرضه شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH