تمام مدل‌های آیفون 15 اپل به داینامیک آیلند مجهز خواهند بود

براساس گزارش جدید وبسایت The Elec، اپل قصد دارد تا مشخصه حفره بیضی‌شکل داینامیک آیلند در سری آیفون 14 پرو را در کلیه مدل‌های آینده خانواده آیفون 15 از جمله ورژن‌های غیر پرو آیفون 15 و آیفون 15 پلاس مورد بهره‌برداری قرار دهد. به گفته نشریه کره‌ای، اپل پیش‌تر این موضوع را با تامین‌کنندگان طرف قرارداد خود از جمله سامسونگ دیسپلی در میان گذاشته است. در همین راستا سامسونگ دیسپلی، سفارش خرید تجهیزاتی با ارزش 24.1 میلیارد وون کره (معادل 19.3 میلیون دلار) را به یک شرکت کره‌ای دیگر با نام Philoptics ارائه نموده است.

براساس گزارش‌ها این سفارش متعلق به تجهیزات مخصوص تولید نمایشگرهای داینامیک آیلند است. براساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ دیسپلی در آینده با شرکت‌های بیش‌تری قرارداد منعقد نموده و از این طریق، افزایش میزان تقاضای اپل برای نمایشگرهای داینامیک آیلند را به نحو مطلوب‌تری مدیریت خواهد کرد.

در رابطه با فناوری نمایشگر آیفون نیز بایستی خاطرنشان کرد که به باور وبسایت The Elec، اپل برای گوشی‌های سری آیفون 16 پرو خود بالاخره از سیستم فیس آی‌دی زیر نمایشگر رونمایی خواهد کرد. با این‌حال در خصوص نحوه پیاده‌سازی ایده طراحی تمام‌صفحه هیچ‌گونه توضیحی ارائه نشده است. شایعات پیشین نشان می‌دهند که سامسونگ دیسپلی احتمالا با شرکت OTI Lumionics همکاری خواهد کرد.

کمپانی OTI Lumionics به منظور ارتقاء میزان شفافیت لایه فوقانی دوربین‌ها و سنسورها مشغول توسعه نسل جدیدی از دوربین‌های زیر نمایشگر با استفاده از مواد الگوی کاتد آلی اختصاصی است. همچنین برخی شایعات از پیاده‌سازی ایده فیس آی‌دی زیر نمایشگر در سری آیفون 15 پرو حکایت دارند؛ اگرچه این موضوع تا حدی بعید به‌نظر می‌رسد.

براساس شایعات اخیر، اپل تولید آزمایشی آیفون 15 در چین را آغاز کرده است. بنابراین احتمالا به‌زودی شاهد افشای جزئیات بیش‌تری در این رابطه خواهیم بود.

طرح الکترود ConducTorr که توسط کمپانی OTI Lumionics ارائه شده است 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH