زمان برگزاری رویداد رونمایی از سری گلکسی S23 مشخص شد

روند افشای اطلاعات پیرامون سری گلکسی S23 سامسونگ کماکان ادامه دارد. غول کره‌ای طی هفته جاری تائید کرد که رویداد آینده Galaxy Unpacked در ساعت 10 صبح روز 1 فوریه (12 بهمن ماه) به وقت منطقه اقیانوس آرام (ساعت 1 بعدازظهر به وقت زمان استاندارد شرقی) برگزار خواهد شد. بدین‌ترتیب سامسونگ میزبان یک رویداد حضوری در شهر سانفرانسیسکو خواهد بود. در جریان این مراسم، سامسونگ از گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا در کنار مدل جدید گلکسی بادز رونمایی خواهد کرد.

رویداد آینده Galaxy Unpacked از طریق یوتیوب و وبسایت رسمی سامسونگ به‌طور زنده پخش خواهد شد. تاکنون به لطف افشای اطلاعات بی‌شمار، بسیاری از ویژگی‌های گلکسی S23 لو رفته و سامسونگ در دعوتنامه‌های رسمی خود نیز طراحی این مدل را به معرض نمایش گذاشته است. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی از 3 سنسور با چیدمان عمودی تشکیل شده است. توجه سامسونگ در سری گلکسی S23 عمدتا بر مقوله دوربین متمرکز خواهد بود.

هر 3 دستگاه برخلاف مدل‌های نسل قبلی خود احتمالا مجهز به دوربین‌های پشتی با طراحی توکار خواهند بود. این سبک از طراحی پیش‌تر به‌طور انحصاری در سامسونگ گلکسی S22 اولترا مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. این سبک از طراحی به لحاظ ظاهری بسیار جذاب‌تر بوده و واضح است که سامسونگ، بازخورد طرفداران خود طی سال گذشته را به شکلی واضح و رسا شنیده است.

صفحه رزرواسیون سامسونگ برای گلکسی S23 هم‌اکنون راه‌اندازی شده است. افرادی که امروز نسبت به پیش‌سفارش گلکسی S23 اقدام نمایند؛ می‌توانند از اعتبار سامسونگی تا سقف 100 دلار بهره‌مند شوند. اخیرا سامسونگ با انتشار یک تیزر ویدیویی به توانایی فوق‌العاده دوربین گلکسی S23 در زمینه عکاسی شبانه اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته، گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس مجهز به 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود. از سوی دیگر گلکسی S23 اولترا با حداکثر 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. هر 3 مدل در عوض استفاده از رم DDR5 از حافظه‌های DDR5X بهره خواهند برد.

از جنبه مدل‌های رنگی قابل عرضه نیز راس یانگ؛ مدیرعامل موسسه تحقیقاتی Display Supply Chain Consultants ادعا می‌کند که گلکسی S23 در مدل‌های رنگی مشکی، سبز، بژ و صورتی روشن عرضه خواهد شد. از سوی دیگر گلکسی S23 اولترا با مدل‌های رنگی خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و قرمز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH