اندروید 13 ویندوز 11

اندروید 13 به زودی به ویندوز 11 می‌آید!

مایکروسافت در حال انتشار اندروید 13 در ویندوز 11 برای تسترها است، که خبر از عرضه زود هنگام این ویژگی برای تمام کاربران می‌دهد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

مایکروسافت با ویندوز 11 وعده‌های جالبی داد که یکی از آن‌ها پشتیبانی از برنامه‌های اندرویدی بود. البته این ویژگی در ابتدا در دسترس نبود و چند ماه تلاش و پشتیبانی از مایکروسافت نیاز داشت.

زیرمجموعه ویندوز برای اندروید (WSA) مبتنی بر اندروید 12 است و به کاربران این امکان را می‌دهد که تعداد انگشت شماری از برنامه‌های اندروید را به صورت بومی بر روی ویندوز خود اجرا کنند. پس از یک دوره نسبتاً کوتاه بتا، به زودی کاربران WSA می‌توانند از اندروید 13 در ویندوز استفاده کنند.

در اواخر ماه دسامبر بود که مایکروسافت بدون رونمایی رسمی، شروع به آزمایش اندروید 13 برای ویندوز کرد. شما فقط در صورتی می‌توانستید نسخه بتا اندروید 13 را اجرا کنید که یکی از اعضای “برنامه پیش‌نمایش WSA” می‌شدید که یک نسخه Windows Insider از کل سیستم عامل را اجرا می‌کرد.

به‌روزرسانی اندروید 13 اکنون برای همه تسترهای ویندوز (از طریق XDA Developers)، حتی کسانی که عضو برنامه پیش‌نمایش نیستند، منتشر می‌شود. با این حال، عرضه برای تمام کاربران در سراسر جهان غیرممکن است زیرا خود WSA در حال حاضر محدود به اینسایدرهای (تسترها) ویندوز است که تنها از تعداد معدودی از کشورها از جمله ایالات متحده پشتیبانی می‌کند.

نسخه 2211.40000.11.0 از WSA دارای هفت پیشرفت کلیدی و چند تغییر است که ثبات سیستم را افزایش می‌دهد. اکثر تغییرات برای ویژگی‌های جدید نیستند، اما پس از نصب به‌روزرسانی، زمان‌های راه‌اندازی سریع‌تر، پایداری بهتر کلیپ‌بورد و تغییر اندازه ساده‌تر برنامه، تجربه شما را بهبود می‌بخشند.

به یاد داشته باشید که پس از نصب WSA نمی‌توانید برنامه‌ها را از فروشگاه Google Play بر روی رایانه ویندوز 11 خود نصب کنید. این بخش به اپ استور آمازون، با مجموعه کوچک‌تر برنامه‌ها، محدود شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH