از این پس گلکسی گرند 2 در رنگ طلایی نیز وارد بازار خواهد شد!

هیچ کدام از کمپانی‌ها در رنگ‌بندی به پای نوکیا نمی‌رسند، اغلب اسمارت‌فون‌های ویندوزی نوکیا با رنگ‌بندی‌های بسیاری روانه بازار شده‌اند که حق انتخاب زیادی را به کاربران می‌دهند. اما رنگ‌بندی در میان سایر کمپانی‌ها محدود است و اغلب شرکت‌ها به دو یا نهایتا سه رنگ اکتفا می‌کنند که آن نیز اغلب روزمره هستند (سیاه و سفید).

Samsung-Galaxy-Grand-2-gold-02

گوشی گلکسی گرند 2 از کمپانی سامسونگ نیز تا به امروز دارای دو رنگ بود و کاربران مجبور بودن فقط یکی از آن دو را انتخاب کنند که امروز یک رنگ دیگر را نیز سامسونگ به این دایره انتخاب افزود. این کمپانی در پرچم‌دار خود نیز این رنگ را قرار داده بود که با استقبال خوب کاربران مواجه شد و اکنون نیز این رنگ را برای گلکسی گرند 2 قرار داده است.

Samsung-Galaxy-Grand-2-GOLD

سامسونگ گلکسی گرند 2 یک اسمارت فون با صفحه نمایش 5.25 اینچی است که رزولویشن 720p را ارایه می‌دهد. همچنین این دستگاه از یک دوربین 8 مگاپیکسلی همراه فلاش LED بهره‌مند است. یک طرح دوخت نیز در قاب پشتی دستگاه گوشی را زیباتر می‌سازد.

Samsung-Galaxy-Grand-2-gold-01

رنگ طلایی گلکسی گرند 2 در فروشگاه‌های آسیا، نظیر هند و مالزی موجود است و کاربران می‌توانند آن را خریداری نمایند. انتظار می‌رود که رنگ طلایی گلکسی گراند 2 به‌زودی وارد ایران شود.

منبع: phonearena

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH