جدیدترین غول هوآوی با صفحه‌نمایش 2K و پردازنده 8 هسته‌ای در راه است!

همان‌طور کی می‌دانیم ماه آینده در کنفرانس برلین قرار است اتفاقات جالبی بی افتد! حال هوآوی نیز بیکار ننشسته و اولین پوستر تبلیغاتی در خصوص جدیدترین محصولش را منتشر کرده است. این تبلیغ که تنها از دو رنگ سیاه در پس‌زمینه و یک عدد 7 سفید رنگ تشکیل‌شده است، هنوز مشخص نیست که کدام دستگاه را قرار است معرفی کند!

کمی بیشتر دقت کنید! این عدد 7، دقیقه گوشه بالای سمت راست این محصول جدید است که به نظر فلزی نیز می آید! اینطور نیست؟

s_322b82cd6ba6465497460b18114b47fe

طبق آخرین اطلاعات دریافتی، ممکن است منظور این کمپانی صاحب‌نام چینی، Ascend Mate 7 یا D7 باشد.

در حالی که همه ما منتظر معرفی Ascend Mate 3 هستیم، به نظر می‌رسد هوآوی در نظر دارد تا سری Mate و D را در هر ادغام کرده و فبلتی با ویژگی‌های یک پرچم‌دار قدرتمند روانه بازار کند. بدین ترتیب دستگاه‌هایی که توسط این کمپانی چینی عرضه می‌شود احتمالا یکی از نام‌های Huawei Ascend D3، Huawei Mate 7 یا Ascend D7 خواهد بود.

با سوابقی که از هوآوی سراغ داریم، عرضه این پرچم‌دار جدید، با هر قابلیت و امکان عجیب و غریبی بعید نیست! طبیعتا باعرضه آیفون 6 و کمی بعد نسل ششم کهکشان سامسونگ، هوآوی به هیچ وجه عقب نخواهد نشست و بر اساس سیاست کاری‌اش، یعنی شوکه کردن مردم، عرضه یک گجت قدرتمند و خوش قیمت را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

آیا دوست دارید کمی جلوتر برویم؟ طبیعتا اطلاعات کم‌کم لو خواهد رفت و در این حوزه هیچ‌وقت رازی باقی نمی‌ماند!

این فبلت هوآوی، با صفحه‌نمایشی 6 اینچی در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد.

یکی با رزولوشن 1080p و دو گیگابایت رم و دیگری با رزولوشن 1440p و 3 گیگابایت رم. به احتمال بسیار قوی این کمپانی بازهم به سراغ چیپست های ساخت خود رفته و پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 920 را بر روی این پرچم‌دارش قرار خواهد داد.

شایعات نشان می‌دهد طراحی این فبلت، بسیار شبیه به طراحی HTC One Max خواهد بود! البته قطعا با وجود تفاوت‌هایی شما هیچ‌گاه این دو مدل را باهم اشتباه نخواهید گرفت.

چهارم سپتامبر نزدیک است! با دیدن این تبلیغ، به چه نتیجه‌ای می‌رسید؟!

s_44a9bcc44708488a8625d4df1e6d2d0c

 

 

6 در مورد “جدیدترین غول هوآوی با صفحه‌نمایش 2K و پردازنده 8 هسته‌ای در راه است!”

  1. هواوی به نظر من کاملا ارزش پولی رو که میدی داره و کسی که از این برند استفاده می کنه می فهمه من چی میگم. من یه P7 خریدم و واقعا از این مدل راضیم تمام امکانات در حد بهترین هاست ولی حدود 30% ارزون تر و البته شیک

  2. واقعا هواوی مزخرف ترین شرکتیه که دیدم چند وقت پیش گفت چشم انسان نمیتونه بیشتر از فول اچ دی رو ببینه باز خودش رفته 2 کا زده طراحیشم تو عکسه تقلید از الجیه واقعا حیف پول که به گوشیاش بدی مردمو با کمیت گول میزنه پردازنده 4 هسته رم 2 و … میده 600 تومن واقعا کیفیتی در کار نیست خدا کنه بجای هواوی شیائومی وارد شه حداقل کیفیت که دارن تازه از اینم ارزونتر در میاد

    1. اولشم داداش 2 کی هستش نه 2کا
      دومشم شما تا حالا هواوی داشتی
      شما که داری سنگ الجی رو به سینه میزنی دوست خودم الجی g2 داشت از دستش افتاد دیگه روشنم نشد نمایندگی هم قبول نکرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH