طرح فروش ایران خودرو ویژه چهارشنبه سوری آغاز شد

شرکت خودروسازی ایران خودرو قصد دارد به مناسبت چهارشنبه‌سوری طرح فروش جدیدی را آغاز کند. این شرکت اعلام کرده که می‌خواهد امروز و فردا یعنی 22 و 23 اسفندماه 1401 از دو طرح پیش فروش خود رونمایی کند.

محصول ون وانا در تاریخ 22 اسفندماه یعنی امروز در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت. در طرح دیگر ایران خودرو دیزل نیز پیکاپ فوتون با گیربکس اتوماتیک وارد بازار می‌شود.

ایران خودرو قصد دارد تا 23 اسفندماه 1401 این محصول را به بازار عرضه کند. ولی از آنجایی که 23 اسفندماه امسال چهارشنبه آخر سال است، می‌توان نتیجه گرفت که این طرح فروش به مناسبت چهارشنبه‌سوری فراهم شده و متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این طرح‌ها از ساعت 10 صبح روزهای 22 و 23 اسفندماه امسال به سایت‌ شرکت ایران خودرو مراجعه فرمایند.

همانطوری که در بالا نیز اشاره کردیم، دو خودرویی که در طرح قرار گرفته شامل پیکاپ فوتون با گیربکس اتوماتیک و ون وانا هستند؛ البته مدیران بخش ایران خودرو دیزل اطلاعات زیادی از این طرح‌ها منتشر نکرده‌اند و جزییات زیادی نیز در دسترس قرار نگرفته است.

بیستم اسفندماه امسال بود که ایران خودرو پیکاپ‌های فروخته شده خود را در اولین دور فروش این محصول به مشتریان تحویل می‌داد؛ حالا پس از گذشت چند روز، دور دوم این طرح آغاز شده و ایران خودرو دیزل قصد دارد در آن چندین دستگاه پیکاپ فوتون با گیربکس اتوماتیک را عرضه کند.

آنطوری که مدیران ایران خودرو عنوان کرده‌اند پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک یکی از قدرتمندترین پیکاپ‌ها در بازار بوده که علاوه بر پیشرانه مجهز به فناوری بورگوارد از سیستم توربو شارژر نیز بهره می‌برد. با این فناوری خودرو می‌تواند قدرتی برابر با 240 اسب بخار و گشتاوری معادل 360 نیوتن متر تولید کند. همین ویژگی‌ها هستند که باعث شده‌اند این خودرو به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی بازار ایران شناخته شود و توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب کند.

این پیکاپ علاوه بر اینکه به سیستم‌های ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرفته مجهز شده است، از گیربکس معروف ZF اتوماتیک هشت دنده استفاده می‌کند. همچنین طراحی داخلی بسیار زیبا، قابلیت دو دیفرانسیل 4WD و زنجیر موتور از دیگر مشخصات این محصول هستند.

2 در مورد “طرح فروش ایران خودرو ویژه چهارشنبه سوری آغاز شد”

  1. اگر قرعه کشی برداشته بشه شک نکنید ۶۰درصد افرادی که در قرعه کشی شرکت میکنن فقط بخاطر فروش حواله ثبت نام میکنن وگرنه ۴میلیون نفر شرکت کننده عمرا همشون پول نقدداشته باشند

    1. محمد ضیائی فر

      دوست عزیز ۹۹% کسانی که ناله میکنن و میگن به نون شب محتاج هستن اگر پای سود کردن خودشون در میون باشه میلیاردی پول جور میکنن و حتی اگر ببینن میتونن یک خودروی یک میلیاردی را فقط ۵۰ میلیون ارزان تر بخرن ، میخرن و ممکن هست نفروشن و برای خودرو زیر پا استفاده بکنن …
      در ضمن کسی که پول خرید یک وسیله رو نداشته باشه دلیلی هم برای پیگیری خریدش وجود نداره …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH