آیکون‌های جدید شیائومی در به‌روزرسانی جدید MIUI قابل استفاده هستند

قبلا مطالبی را در مورد ویژگی‌های جدید MIUI کمپانی شیائومی منتشر کردیم، اما به تازگی یک قابلیت جدید به این رابط کاربری اضافه شده است. این ویژگی جدید MIUI Monet Icons نام دارد که باعث می‌شود آیکون‌ها با رنگ‌های تعریف‌ شده کاربر مانند آیکون‌های مربوط به تم گوگل مطابقت داشته باشند.

ایکون‌های خود MIUI لانچر شیائومی تقریباً شبیه آیکون‌های تم گوگل هستند. روش کار ساده است، رنگی را که کاربر در تنظیمات تعریف می‌کند، روی پس زمینه آیکون ها اعمال می‌شود و سپس آیکون اصلی را بسته به رنگ پس زمینه به صورت یک آیکون ساده سفید یا سیاه قرار می‌دهد. آیکون‌های MIUI Monet برای ایجاد ظاهری یکپارچه در چندین دستگاه نیز عالی هستند.

با مجموعه نمادهای یکسانی که روی همه دستگاه‌های شما نصب شده است، می‌توانید ظاهری ثابت ایجاد کنید که به راحتی قابل تشخیص باشد. اگر چندین دستگاه دارید که به طور منظم از آنها استفاده می‌کنید، این ویژگی می‌تواند مفید باشد.

اسکرین شات‌ها:

الزامات:

اگرچه این ویژگی در حال حاضر وجود دارد، اما هنوز به چند مورد نیاز دارد که عبارتند از:

MIUI 14  و اندروید 13

اگر دستگاه شیائومی شما MIUI 14  و اندروید 13 را دارد می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید، در غیر این صورت فقط باید منتظر به‌روزرسانی OTA دستگاه خود باشید.  متاسفانه راهی برای دریافت این ویژگی در گوشی‌های قدیمی‌تر وجود ندارد.

البته اگر گوشی شیائومی شما برای فروش در اتحادیه اروپا تولید شده است، می‌توانید Monet Icons را امتحان کنید، زیرا Xiaomi EU نیز اکنون این ویژگی را در آخرین بیلد‌های خود دارد.

همان‌طور که می‌بینید، MIUI Monet Icons یک راه آسان برای سفارشی کردن دستگاه شما ارائه می‌دهد و ظاهری منحصر به فرد و شخصی به آن می‌بخشد. چه به دنبال طراحی مینیمالیستی و چه دنبال طراحی پر زرق و برق و چشم نواز باشید، مطمئناً چیزی وجود دارد که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. با قابلیت ترکیب و تطبیق با آیکون‌های فوق‌العاده و پوشه‌های جدید که شامل اشکال و اندازه‌های مختلف است، می‌توانید ظاهری بی‌نظیر ایجاد کنید. پس چرا امروز دنیای MIUI Monet Icons را تجربه نمی‌کنید؟

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH