تصاویر و فهرست مشخصات مدل‌های جهانی موتو G53 و موتو G73 منتشر شد

یک افشاگر با شناسه Tech Outlook اخیرا اطلاعات گسترده‌ای را در رابطه با گوشی‌های هوشمند موتو G53 و موتو G73 منتشر نموده است. این موضوع در رابطه با مدل‌جهانی دستگاه‌های فوق مطرح شده است؛ چرا که موتو G53 پیش‌تر در بازار چین عرضه شده است.

در هر صورت موتو G73 از جنبه ظاهری به موتو G72 شباهت داشته و بدنه آن نیز از جنس پلاستیک ساخته خواهد شد. مدل رنگی نمایش داده شده در رندرها، Meteorite Gray نام دارد. از جنبه سخت‌افزاری نیز این دستگاه مجهز به یک پنل 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (1080×2400 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه Dimensity 930 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 6 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء تامین خواهد شد.

پیکره‌بندی دوربین دوگانه روی پنل پشتی گوشی از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز از یک حسگر 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند.

انرژی مورد نیاز گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 30 واتی TurboPower تامین می‌شود. موضوع مهم‌تر اینکه هر 2 دستگاه به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 13 به بازار عرضه می‌شوند.

تصاویر مطبوعاتی احتمالی از موتو G73

مدل ارزان‌تر موتو G53 از زبان طراحی مشابهی بهره می‌گیرد؛ اما کاربران بایستی به تراشه اسنپدراگون 480 پلاس کوالکام بسنده نمایند. البته این تراشه کماکان برای کنترل یک پنل 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1600×720 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی کفایت خواهد کرد. پیشرفته‌ترین مدل این گوشی مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل پایه آن نیز با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. 

 

تصاویر مطبوعاتی احتمالی از موتو G53

پیکره‌بندی دوربین پشتی نیز کاملا معمولی قلمداد شده و از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. از سوی دیگر دوربین جلویی گوشی از یک حسگر 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند. انرژی مورد نیاز این مجموعه از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد؛ اما این‌بار سرعت شارژ باتری با حالت ایده‌آل فاصله داشته و تنها برابر با 10 وات است.

با توجه به تصاویر مطبوعاتی لو رفته به‌نظر می‌رسد که هر 2 گوشی مجهز به اسپیکرهای استریو و نوعی حالت پیشرفته برای گیمینگ هستند. بعلاوه موتو G73 از فناوری صوتی دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کند. موضوع جالب توجه اینکه گزارش جدید با گزارشی که طی ماه دسامبر 2022 پیرامون موتو G53 منتشر شد؛ تناقض دارد. گزارش پیشین از عرضه قریب‌الوقوع این گوشی در بازار هندوستان حکایت داشت؛ موضوعی که امروزه دیگر چندان محتمل به‌نظر نمی‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH