توکن سوزی لونا کلاسیک

آینده لونا کلاسیک چگونه خواهد بود؟

ارز دیجیتال لونا کلاسیک (LUNC)، اولین توکن بومی شبکه بلاک‌چینی ترا محسوب می‌شود. در آن زمان نام این توکن، لونا (LUNA) بود که بنا به حوادثی که برای این شبکه پیش آمد، بلاک‌چین جدیدی راه‌اندازی شد و لونای آن زمان به LUNC تغییر نام داد.

حادثه پیش‌آمده باعث کاهش شدید قیمت LUNC شد و مدیرعامل این پروژه برای اینکه ضررهای سرمایه‌گذاران این توکن را جبران کند، توکن جدید ساخته شده را به‌عنوان ایردراپ به این سرمایه‌گذاران ارایه کرد. حال با ساخت توکن و شبکه جدید چه بلایی بر سر لونای قدیمی خواهد آمد؟

آیا آینده لونا کلاسیک برای سرمایه‌گذاری خوب است؟

در چندین ماه گذشته بنا به حوادث مختلف و اتفاقات کلان از جمله افزایش تورم و نرخ بهره ایالات متحده، تمام بازار ارز دیجیتال در روند نزولی بوده است. بیت‌کوین که بزرگ‌ترین رمزارز بازار محسوب می‌شود، نسبت به بزرگ‌ترین سقف قیمتی خود 75 درصد پایین‌تر قرار گرفته است. در این هنگام سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند تا دارایی‌های ریسک‌پذیر را با دارایی‌های کم‌ریسک‌تر معامله کنند.

معمولا سرمایه‌گذاران برای پیش‌بینی آینده هر آلت‌کوین از جمله لونا کلاسیک یک چشمشان روی بیت‌کوین است. از آنجایی که دامیننس (Dominance) یا تسلط بیت‌کوین بسیار بیشتر از رمزارزهای دیگر است، روی قیمت آلت‌کوین‌ها هم تاثیر قابل توجهی می‌گذارد. پس تنها وقتی ارزهای دیگر وارد روند صعودی خواهند شد که ابتدا بیت‌کوین شروع به کف‌سازی کند و در حالت خنثی قرار بگیرد.

آینده لونا کلاسیک

قیمت لونا کلاسیک در حال حاضر در محدوده 0.00016 در حال نوسان است و قیمت آن به حدی رسیده که می‌توانیم آن را با یک میم‌کوین مقایسه کنیم. همچنین قیمت LUNC نسبت به قیمت آن در ابتدای سال جدید میلادی، نزدیک به 15 درصد افزایش داشته است. به طور کلی آینده لونا کلاسیک بر دو چیز استوار است. اول کاربرد آن؛ هرچقدر استفاده از این توکن و پذیرش و پشتیبانی آن توسط سازمان‌ها بیشتر شود، تاثیر مثبتی روی آینده آن خواهد گذاشت. مورد دوم توکن سوزی لونا کلاسیک است. توکن ‌سوزی باعث کاهش عرضه این توکن و کمیاب شدن آن می‌شود؛ در نتیجه قیمت این توکن را افزایش می‌دهد؛ بنابراین اگر این دو فاکتور در آینده رعایت شوند می‌توانیم آینده خوبی را برای این رمزارز پیش‌بینی کنیم.

از کجا لونا کلاسیک بخریم؟

در بین صرافی‌های داخلی، خرید LUNC از صرافی ایرانی ارزیف بسیار ساده است. شما می‌توانید پس از عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی به مقدار دلخواه لونا کلاسیک خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از کافه بازار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH