HTC Butterfly 2 با مشخصات M8 وارد بازار خواهد شد!

HTC-Butterfly-2-Emerges-in-Leaked-Press-Photos-454593-2

پیش‌تر در مورد شایعه تولید و عرضه نسخه دوم گوشی موفق Butterfly با شما صحبت کرده بودیم. حال به نظر می‌رسد این شایعات نیز تایید شده و نسل جدید این گوشی که در زمان خودش واقعا بازار را تحت تاثیر قرارداد، عرضه خواهد شد. این محصول ابتدا فقط برای یکی از اپراتورهای ژاپنی عرضه‌شده و سپس به‌مرور به عرضه جهانی نیز خواهد رسید.

باترفلای 2، دارای صفحه‌نمایش و پردازنده‌ای است که قبل از این بر روی آخرین پرچم‌دار HTC یعنی M8 به‌کاررفته بود! اما بدنه این مدل از آلومینیوم به پلاستیک تغییریافته است. شاید دلیل اصلی این تغییر، ضد آب بودن این گوشی است که باعث سبک‌تر شدن هرچه بیشتر آن نیز شده است. شاید وجود یک پرچم‌دار سبک این روزها غنیمتی باشد!

این گوشی دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن FHD بوده که از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 801 بهره می‌برد. این پردازنده در کنار دو گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، سخت‌افزار قدرتمندی را برای شما تدارک دیده است. همچنان همان‌طور که از عکس‌های لو رفته می‌توان استنباط کرد، دوربین این گوشی نیز همانند M8 ازنوع Dual Camera است. تفاوت اصلی دوربین‌ها این است که در اینجا از دو دوربین 13 مگا پیکسلی باقابلیت Duo Effect استفاده‌شده و دیگر خبری از دو دوربین 4 مگا پیکسلی باقابلیت UltraPixel نیست. همچنان دوربین جلویی این مدل نیز 5 مگا پیکسل بوده که شمارا برای ثبت عکس‌های سلفی اذیت نخواهد کرد. اما اخذ لیسانس IP57 توسط این گوشی، خیال شمارا از بابت هرگونه آب خوردگی گوشی آسوده می‌سازد.

سیستم‌عامل اندروید کیت کت نسخه 4.4.4 به همراه اسپیکرهای دوگانه در جلوی گوشی از دیگر مشخصات باترفلای 2 است!

HTC-Butterfly-2-Emerges-in-Leaked-Press-Photos-454593-3 HTC-Butterfly-2-Emerges-in-Leaked-Press-Photos-454593-4 HTC-Butterfly-2-Emerges-in-Leaked-Press-Photos-454593-5 HTC-Butterfly-2-Emerges-in-Leaked-Press-Photos-454593-6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH