سازندگان Siri روی منشی مجازی کار می‌کنند که هر کاری درخواست کنید انجام می‌دهد

siri

Viv Labs ادعا می‌کند در لبه پیشرفتی در هوش مصنوعی قرار گرفته است که اجازه ساختن یک هوش که توانایی یادگیری واقعی را دارد، می‌دهد. نتیجه آن به ساخت یک منشی مجازی ختم می‌شود که هر کاری از او بخواهید، انجام می‌دهد. این یک ادعای بزرگ است ولی تیمی که پشت قضیه است در این مورد با تجربه است. به این دلیل که ۳ نفر بنیانگذار Viv Labs، همگی جزو تیمی بودند که Siri را ساختند.
Siri نمونه یک هوش مصنوعی محسوب نمی‌شود و تنها نوعی سیستم پیشرفته تشخیص صوت است که سوالات و جملات از پیش تعیین شده را پاسخ می‌دهد یا عمل‌های از پیش تعریف شده‌ای انجام می‌دهد. دگ کیتلاس، آدام چیر و کریس بریگهام، ۲ سال گذشته خود را صرف ساخت نسل بعدی منشی مجازی کردند. رویایی که در سر دارند این است که نوعی از هوش مصنوعی بدون محدودیت بسازند به این دلیل که عمل‌هایی را که برای آن تعریف نشده، بیاموزد.
آنچه که Viv Labs از آن با عنوان مغز جهانی(فراگیر) یاد می‌کند و وعده ساخت آن را می‌دهد، تغییر دهنده بازی خواهد بود و Viv Labs می‌خواهد روی همه دستگاه‌هایی که به اینترنت متصل می‌‌شود، نصب شود. پس این تنها یک Siri یا کورتانا یا Google Now دیگر نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH