ال‌جی نمایشگرهای میکرو LED مورد نیاز اپل را تولید می‌کند

راس یانگ؛ بنیان‌گذار و تحلیل‌گر موسسه‌های تحقیقاتی Display Supply Chain Consultants و Display Research مدعی شده که اپل خبر تولید نمایشگرهای میکرو LED مورد نیاز اپل واچ توسط ال‌جی دیسپلی در 6 ماهه دوم سال 2024 را اعلام نموده است. استفاده از فناوری میکرو LED می‌تواند به بازتولید بهتر رنگ‌ها، افزایش کنتراست و حتی ارتقاء میزان روشنایی نمایشگر اپل واچ منجر شود.

اگرچه هنوز مشخص نیست که کدام یک از مدل‌های اپل واچ برای نخستین بار از این پنل‌های جدید و پیشرفته بهره خواهند برد؛ اما مدل رده بالا اپل واچ اولترا با توجه به مخاطبان هدف و قیمت‌گذاری آن، گزینه‌ای منطقی به‌نظر می‌رسد. افزایش میزان روشنایی نمایشگر برای آن‌دسته از کاربرانی که در فضاهای غیر مسقف از ساعت خود استفاده می‌کنند نیز مفید واقع خواهد شد.

شایان به ذکر است که اپل تنها شرکتی نیست که در صدد به‌کارگیری فناوری میکرو LED در گجت‌های پوشیدنی خود است؛ چرا که شایعات اخیرا منتشر شده نشان می‌دهند که سامسونگ نیز در حال بررسی امکان استفاده از این فناوری در ابزارهای پوشیدنی خود است. پیش از این مارک گورمن؛ سردبیر خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که ورژن جدید اپل واچ اولترا نخستین دستگاه اپلی با نمایشگر میکرو LED به‌شمار خواهد رفت؛ گجتی که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها در پایان سال 2024 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH