ارتش ایالات متحده قرارداد خرید هدست مایکروسافت را لغو می‌کند!

ارتش ایالات متحده در ابتدا درخواست کرده بود که قصد دارد هدست‌های سفارشی هولولنز مایکروسافت را به ارزش 400 میلیون دلار از این شرکت خریداری کند، ولی الان مشخص شده است که این قرارداد منتفی بوده و ارتش قصد ندارد از هدست مایکروسافت استفاده کند.

اکنون مایکروسافت به جای اینکه از کنگره آمریکا برای فروش 6900 هدست 58000 دلاری خود، 400 میلیون دلار دریافت کند، می‌تواند 40 میلیون دلار برای بهبود این محصول در حساب خود داشته باشد. چون ارتش ایالات متحده به طور آزمایشی از این دستگاه استفاده کردند و به دلایل خاصی قصد ندارند از آن در ارتش استفاده کنند.

پس به این نتیجه می‌رسیم که زمانی که مایکروسافت محصول خود را ارتقا بدهد، ارتش ایالات متحده نیز راضی می‌شود از آن استفاده کند، در نتیجه قرارداد به طور کامل لغو نشده است.

در ابتدا، سال 2018 بود که این شرکت در قراردادی با ارتش آمریکا مبلغی به ارزش 480 میلیون دلار دریافت کرد. سپس کمی بعد در سال 2021، این قرارداد بزرگ‌تر شد و ارزش 22 میلیارد دلاری پیدا کرد. با این حال، ارتش ایالات متحده منتظر است تا مایکروسافت هدست هلولنز خود را توسعه دهد تا بتواند نقش بهتری ایفا کند. کنگره آمریکا عنوان کرده قصد ندارد در حال حاضر از این هدست با طراحی کنونی استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH