افزایش آمار فروش گوشی‌های تاشوی سامسونگ در سال گذشته!

در این روزها که شرکت‌ها دارند با ساخت محصولات جدید، توجه علاقمندان زیادی را به خود جلب می‌کنند، دیگر طراحی گوشی‌های تاشو چیز عحیبی نیست. یکی از این شرکت‌ها که در عرصه ساخت دستگاه‌های هوشمند تاشو فعالیت دارد و حتما هم نامش به گوش‌تان خورده است، سامسونگ است.

طبق بررسی‌های جدیدی که انجام شده، مشخص شد که فروش گوشی‌های تاشوی سامسونگ افزایش پیدا کرده و کاربران همچنان با سرعت بالایی این محصولات را خریداری می‌کنند.

تحلیلگران بازار اعلام کرده بودند که تنها در سال 2022، 12.8 میلیون گوشی هوشمند تاشو در سراسر جهان فروخته شده است. این میزان نسبت به سال 2021، 44 درصد بیشتر بود. کارشناسان نیز در این‌باره اینچنین گفتند که انتظار دارند فروش 12.8 میلیون گوشی هوشمند تاشو به 18.5 میلیون دستگاه برسد.

آمار فروش گوشی‌های تاشوی سامسونگ نیز نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده بود. آنطور که گفته شده 82 درصد از کل فروش دستگاه‌های تاشو در بازار، متعلق به این شرکت بوده ولی هنوز مشخص نیست که وضعیت این شرکت در پایان سال جاری چگونه رقم بخورد. اما احتمال دارد آمار فروش این غول کره‌ای کمتر شود، چرا که اکنون بسیاری از شرکت‌ها به ساخت و طراحی این دستگاه‌ها روی آورده‌اند و قصد دارند در این عرصه از سامسونگ پیشی بگیرند و به طور کلی بدرخشند.

سامسونگ گفته که فعلا قصد ندارد لولای ساده‌ و ارزان را کنار بگذارد و همچنان می‌خواهد از آن در گوشی‌های تاشوی خود استفاده کند. این ادعا با پیش‌بینی که افشاگر معروف Ice Universe مطرح کرده بود، در تضاد است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH