دو اسمارت فون ایسوس به اندروید کیت‌کت بروزرسانی شدند!

تمام کمپانی‌ها سعی می‌کنند که گوشی و تبلت‌های خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل مورد استفاده بروزرسانی کنند. اخیرا نیز کمپانی‌هایی چون سونی، سامسونگ و اچ‌تی‌سی چنین کاری را برای برخی از اسمارت فون‌های خود انجام دادند. پس اگر نوبتی هم باشد، حال نوبت ایسوس است که دستی به سر و روی سیستم عامل گوشی‌های خود بکشد. باید بگوییم که ایسوس دو گوشی Padfone Infinity و Fonepad Note 6 را اخیرا به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید بروزرسانی کرده است.

asus-update

اگر از قابلیت‌‌هایی که در این بروزرسانی به گوشی‌ها اضافه می‌شود بپرسید،‌ خواهیم گفت که بیشتر نرم افزار‌های موجود بر روی دستگاه (نرم افزار‌های کارخانه) نیز از اسمارت فون شما حذف خواهند شد. پس اگر قصد بروزرسانی گوشی خود را دارید، باید از اپلیکیشن‌هایی نظیر Car Home، Watch Calendar ،My Library و… دل بکنید.

با وجود این حذفیات، برخی اپلیکیشن‌ها نیز تغییر نام داده‌اند؛ به طور مثال، در این بروزرسانی به جای عبارت ASUS Studio کلمه Gallery جایگزین شده است.

این بروزرسانی حجم زیادی دارد، کاربران گوشی Padfone Infinity می‌بایست 1 گیگابایت و کاربران گوشی Fonepad Note 6 حدود 1.15 گیگابایت دانلود کنند. هشدار این بروزرسانی به‌صورت خودکار بر روی گوشی شما نمایش داده خواهد شد، اما اگر چنین اتفاقی نیافتاد باید به صورت دستی عمل کنید.


منبع: gsmarena

5 در مورد “دو اسمارت فون ایسوس به اندروید کیت‌کت بروزرسانی شدند!”

  1. سلام
    آپدیت 4.4.2 برای تبلت fonpad me372 اومده.
    میخواستم بپرسم آندروید L هم احتمالش هست واسه این تبلت بیاد یا نه؟؟
    ممنون

    1. سعید میرزاپور

      حیسن عزیز سلام، اندروید L در پاییز امسال روانه اسمارت فون‌ و تبلت‌ها خواهد شد و احتمال دارد که این تبلت نیز از اون بهرهمند بشه.
      شاد باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH